Nu viskas daugmaž gražu ir aišku, kalba beveik rišli, raidės gražios ir jų daug. Tik vistiek nesupratau, prie ko čia jaris? Žmogui, įperkančiam tik naudotą jarį - primygtinai siūlysi pirkt naują ladą, o įperkančiam tik naudotą ladą - būtinai tik naują tata? Neperebarščil šiek tiek? :) 2019-08-27 15:16, RaR rašė: > Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m senumo bulkoj > viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 metų. Tai ant kiek viskas > krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su 0 kilometražu, kurioje ne tik visos > naujos technologijos, bet ir jos veikia kaip priklauso, niekas > nepavargę. Tad bijau, kad skirtumas tarp nuliovos ir 10 m senumo 300kkm > ridos bulkos bus nemažesnis nei tarp 10m bulkos ir kokio 10m jario. Jei > 10 m bulka kainuoja tiek, kiek nuliovas jaris, vadinasi ji tiek ir > verta. Kažkiek didesnį pribambasų kiekį (kiek ten jų dar veikia kaip > priklauso) ar didesnį važiavimo komfortą (kiek ten jo belikę) kompensuos > daug mažesnis proto pisimas ir mažesnės eksploatacinės išlaidos bei > galbūt koks saugumo pribambasas, kurio prieš 10 metų dar nedėjo ir į > premiumą. Tad kiekvienas renkasi tai, ko jam reikia ir kas patinka. > Kažkodėl žmonės su didesnėmis pajamomis, anot tavęs ir kitų senų > "premiumų" jūzerių, yra durnesni, nes dažniau renkasi nuliovą ne > premiumą. Kiek pažiūri vakaruose, vidutinių pajamų vokiečiai/prancūzai > važinėja su naujais ne premiumais, o su senais premiumais daugiausia > arabai/turkai/negrai. O turtingi vokiečiai važinėja su naujais premiumais. > > On 2019-08-27 14:44, Dainiushas wrote: >> tik jau nesusireikšminam čia. ir nebūtinai toj senoj mašinoj turi >> viskas būt nukrušta ir sulaužyta. >> >> 2019.08.27 14:41, RaR rašė: >>> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo buduliai, >>> ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo "premiumą" su 20 >>> m senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m oktavia ir "tarnybiniu" >>> 12m pasatu. Tai galiu pasakyti, kad jeigu į tą pasatą reiktų už savus >>> pilti kurą ar remontuoti, tai su juo nevažinėčiau, nors atiduotų už >>> dyką. Nors pasatas lyg ir kiek aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius >>> mašinose tas jaučiasi, esant tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis >>> praktiškai viskuo blogesnis už oktavia ir pastarąja žymiai maloniau >>> važiuoti. Nors gerai prižiūrimas ir remontuojamas, vis tiek jis >>> kažkaip žymiai blogiau susitvarko su kelio nelygumais, viskas ten >>> daug daugiau bilda ir vibruoja, mažiau stabilu, triukšmas didesnis. >>> Per laiką ir kilometrus jei kažkuri detalė dar nesugedusi, tai viskas >>> ten pavargsta, netenka elastingumo, aprūdija, apsineša ir pan. O >>> jeigu dar ką nors paardo, tai serviso murziai paskui visko normaliai >>> nesurenka, nesusuka, supjausto visokias garsą izoliuojančias plėveles >>> ir pan. Nors tiems laikams komplektacija buvo nebloga (dviejų zonų >>> klimato kontrolė, kita automatika), bet paties užsakytoje naujesnėje >>> mašinoje vis tiek visko daugiau ir, priešingai kai kuriems >>> teiginiams, tikrai veikia bent jau dėl to, kad dar nesugedo, >>> neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių pribambasų, pvz. bluetooth, tame >>> pasate iš viso nepanaudosi, nes įsijungia jis tik su specialiu >>> adapteriu, į kurį gali įkišti tik tam tikras 12+ metų senumo Nokia. >>> Daug ko tais laikais net nebuvo, pvz priešpriešinio susidūrimo >>> išvengimo radaro, kuris kad ir šiemet važiuojant per Lenkiją 140+ >>> greičiu sustabdė mašiną kai nežinau ar būčiau pats spėjęs sustabdyti. >>> Aišku, senų "premiumų" gerbėjai net nesupranta kam tie pribambasai >>> reikalingi - jeigu netyčia toks pasitaiko, tai jiems protingiausia >>> atrodo tokį atjungti, kad "nekeltų problemų", kaip kad buvo pasiūlyta >>> ir šioje trydoje. O tai, kad užsakydamas mašiną, užsakiau visas >>> papildomas pagalves kiek galima, jiems turbūt atrodytų iš viso >>> idiotiškas pinigų švaistymas. Apie patikimumą, siūlomą malonų laiko >>> praleidimą kieme keičiant stabdžių kaladėles ar lankantis srotuose >>> ieškant reikiamos detales, jau nebediskutuosiu. >>> >>> >>> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote: >>>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote: >>>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras pirkti. >>>>> Kažkaip >>>>> nesimato, kas ten gali džiuginti. >>>>> >>>>> Audrius K. >>>> >>>> >>>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie konkrečiai >>>> toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus". >>>> >>>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną ar bnw. >>>> Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir pofig, jog kažkas >>>> njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek baPkių buvo protingiau >>>> kažkokį dar krūtesnį naudotą premiumą nupirkC" :) >>>> >>>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto nesugedo ir >>>> puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš taško A, į tašką B. >>>> Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip du pirštus kefyre pamirkyti, >>>> kas irgi pliusas. >>>> >>>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man mašina yra >>>> transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo nedarau ir net vairuoti >>>> nemėgstu. Net nuplaut tik kartą metuose prisiverčiu :] Svarbu, kad >>>> būtų tvarkinga, nekeltų rūpesčių ir visada būtų po ranka. Viskas. >>> >> >