Ai, nu kad zurnalistas ten nesamoniu prispango tai jo. Bet renkantis auto tai labai normalu susiskaiciuot skirtuma tarp pirkimo-atpirkimo kainos + visi aptarnavimai + visi draudimai + kuras (zinant kiek vaziuosi per menesi) ir tada turi konkrecia suma per menesi ir gali lyginti skirtingus variantus objektyviai, o ne pagal kazkokias paniatkes. On 2019-08-19 2:08 PM, Ignas wrote: > ten isvis pievos surasytos... tipo nauja tojota dyleris 5 metus > priziures uz 1.1k€, o eilinis servisiukas pasatui tik tepalus, kaladeles > ir ratus keis uz 600+370+300=1270€... dirzo intervala raso 60-80kkm, bet > iki parduodant auto po 75kkm jie skaiciuoja antra dirzo keitima... > pabure is kavos tirsciu ekonomistas kol jam dylerio serviziuke langu > skysti pilde ir be sarmatos dienrastin idejo... > > On 2019-08-19 11:48, nekas wrote: >> Taip, bet uztai ir kalbame apie tai kiek kainuoja auto per menesi per >> visa jo eksploatacijos laikotarpi, kur jau ivertinta ir atpirkimo >> kaina, kuri suderinta is anksto. >> >> On 2019-08-19 11:32 AM, Ignas wrote: >>> resursas tampriai susijes su likutine verte, tad manau labai netgi >>> rupi... >>> >>> On 2019-08-19 10:32, nekas wrote: >>>> Ok, tu teisus 300k. >>>> >>>> Bet tipo kad 300k rupi naujo auto pirkejui, tai cia nenusipezejimas, >>>> ane? >>>> >>>> On 2019-08-19 8:04 AM, Dainiushas wrote: >>>>> iš 300k jau 500k pasidarė, ryt apie milijoną pezėsim? >>>>> >>>>> 2019.08.18 22:19, RaR rašė: >>>>>> 500kkm jau daugiau rūpi net ne antram savininkui, o trečiam ar >>>>>> tolesniems. >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >>> --- >>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >>> programinės įrangos. >>> https://www.avast.com/antivirus >>> >> > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės > programinės įrangos. > https://www.avast.com/antivirus >