is kitos puses mano po 5 metu ir 100k atrode absoliuciai kaip nauja, neprisiknisi nei per kur. Po 7 metu pradejo mirineti keletas davikliu, po 8 metu visi amortikai ir kuro slegio reguliatorius, po 9 metu ir 250k smagratis bei rudys. On 21/08/2019 10:08, Dainiushas wrote: > kaip jau sakiau - pas mane gal ta mašina praktiškai kaip nauja bus, bet > žinau tokių žmonių kurie sudrožt iki beveik 0 gali > > On 8/21/2019 10:03 AM, news reader wrote: >> nu blyn jeigu negaletum grazinti masinos pagal isankstine atpirkimo >> sutarti su "natural wear and tear" tai sakyciau totalus reketas. Juk >> tu visa didziausia daikto nuvertejima jau esi padenges is savo kisenes! >> >> >> On 21/08/2019 09:38, Dainiushas wrote: >>> tai rimtai bet kokį nudrožtą trabį su galiojančia TA ir be draudikų >>> pretenzijų, galima grąžint už sutartyje nurodytą likutinę? Kažkaip >>> abejočiau. >>> >>> On 8/21/2019 9:29 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>> Tegu neatlaiko, px. Nes isvardinti susidevejmo pozymiai butent ir >>>> yra susidevejimo pozymiai, kurie atpirkimo kainos negali itakoti. >>>> >>>> Neneigiu, atpirkejas gali reikalauti. Ir aisku, jei kazkas vykdo >>>> tokias hatelkas - ju sekmes mokestis uz tai gaunasi. Bet >>>> besibaigiantys amortikai - visiskas briedas. >>>> >>>> Ir aisku - apie sutarciu vykdyma gali kalbeti tik inzinierius ir ne >>>> kitaip. >>>> >>>> On 2019-08-21 09:21, Tomas wrote: >>>>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m >>>>> eksploatacijos? >>>>> >>>>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >>>>> >>>>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>>>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po >>>>>> akmenuką >>>>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios >>>>>> resursas jau >>>>>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, >>>>>> kas yra >>>>>> besibaigiantis resursas? >>>>>> >>>>>> Audrius K. >>> >> >