Bet Bronco savo pavyzdžiu tik patvirtina tai, kad tojota - automobilis vairuoti nemėgstantiems ;) 2019-08-29 16:45, nekas rašė: > Tai kad sitoj trydoj labiausiai stengiasi pasireiksti naudotu premiumu > ir ne tik gerbejai labiausiai aiskinantys, kad tik ju pasirinkimas yra > teisingas, o tie kas renkasi naujas auto, - tai: > - neteisingai valdo savo islaidas > - neiperka naudotu premiumu ir negali sau leisti su jais vazineti > - nieko nesupranta apie automobilius, ju gamintoju filosofijas ir kaip > jie gali dziuginti vartotoja > - net neturi teises rasyti i autos groupsa, nes jiem gi px su kuo > vazinet, o cia entuziazstu burelis > - .... > > On 2019-08-29 3:47 PM, Spakainas wrote: >> Bet tai juokingus generuoji, kaip minimum. Tai dabar ta tavo >> prifarširuota oktavija, kai jai stuktels 3m terminas - staiga pataps >> griuvena ir metalo laužu? Va taip per 1 dieną? >> Juk niekas su šautuvu atsistojęs neverčia pirkt metalo laužo ir juo >> labiau jo eksploatuot. Pilna pasirinkimo. Turi tam tikrą pinigų sumą, >> kurią gali skirt automobiliui, na ir galvoji, ką su ja nuveikt. Vienam >> reikia būtinai naujo, kitam tinka ir naudotas. Kiekvienas turi savų >> pliusų ir minusų, bet tikrai ne į vienus vartus viskas, kaip čia >> bandai parodyt. >> >> 2019-08-28 17:46, RaR rašė: >>> Visų pirma, nevažiavęs su dabartine lada. Bet galiu drąsiai teigti, >>> kad tikrai gali rasti ne tik naudotų oktavijų, bet ir bulkų bei >>> poršų, blogesnių už naują ladą - ta gal bent jau važiuos. >>> >>> On 2019-08-28 11:12, Spakainas wrote: >>>> Na ok, nesiūlai, bet teigi, kad nauja lada geriau už naudotą >>>> oktaviją? Na nes nauja oktavija geriau už būlką, nauja būlka geriau >>>> už poršą ir t.t. >>>> >>>> 2019-08-27 16:18, RaR rašė: >>>>> Jaučiu, su nauju jariu žmona važinėtų į darbą, o va šitą seną >>>>> pasatą atsisako vairuoti. Beje, aš nieko nesiūlau, čia senų >>>>> "premiumų" vadeliotojai primygtinai siūlo naujų nepremiumų >>>>> vairuotojams persėsti į pirmuosius. >>>>> >>>>> On 2019-08-27 15:22, Spakainas wrote: >>>>>> Nu viskas daugmaž gražu ir aišku, kalba beveik rišli, raidės >>>>>> gražios ir jų daug. Tik vistiek nesupratau, prie ko čia jaris? >>>>>> Žmogui, įperkančiam tik naudotą jarį - primygtinai siūlysi pirkt >>>>>> naują ladą, o įperkančiam tik naudotą ladą - būtinai tik naują >>>>>> tata? Neperebarščil šiek tiek? :) >>>>>> >>>>>> 2019-08-27 15:16, RaR rašė: >>>>>>> Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m senumo >>>>>>> bulkoj viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 metų. Tai ant >>>>>>> kiek viskas krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su 0 kilometražu, >>>>>>> kurioje ne tik visos naujos technologijos, bet ir jos veikia kaip >>>>>>> priklauso, niekas nepavargę. Tad bijau, kad skirtumas tarp >>>>>>> nuliovos ir 10 m senumo 300kkm ridos bulkos bus nemažesnis nei >>>>>>> tarp 10m bulkos ir kokio 10m jario. Jei 10 m bulka kainuoja tiek, >>>>>>> kiek nuliovas jaris, vadinasi ji tiek ir verta. Kažkiek didesnį >>>>>>> pribambasų kiekį (kiek ten jų dar veikia kaip priklauso) ar >>>>>>> didesnį važiavimo komfortą (kiek ten jo belikę) kompensuos daug >>>>>>> mažesnis proto pisimas ir mažesnės eksploatacinės išlaidos bei >>>>>>> galbūt koks saugumo pribambasas, kurio prieš 10 metų dar nedėjo >>>>>>> ir į premiumą. Tad kiekvienas renkasi tai, ko jam reikia ir kas >>>>>>> patinka. Kažkodėl žmonės su didesnėmis pajamomis, anot tavęs ir >>>>>>> kitų senų "premiumų" jūzerių, yra durnesni, nes dažniau renkasi >>>>>>> nuliovą ne premiumą. Kiek pažiūri vakaruose, vidutinių pajamų >>>>>>> vokiečiai/prancūzai važinėja su naujais ne premiumais, o su >>>>>>> senais premiumais daugiausia arabai/turkai/negrai. O turtingi >>>>>>> vokiečiai važinėja su naujais premiumais. >>>>>>> >>>>>>> On 2019-08-27 14:44, Dainiushas wrote: >>>>>>>> tik jau nesusireikšminam čia. ir nebūtinai toj senoj mašinoj >>>>>>>> turi viskas būt nukrušta ir sulaužyta. >>>>>>>> >>>>>>>> 2019.08.27 14:41, RaR rašė: >>>>>>>>> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo >>>>>>>>> buduliai, ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo >>>>>>>>> "premiumą" su 20 m senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m >>>>>>>>> oktavia ir "tarnybiniu" 12m pasatu. Tai galiu pasakyti, kad >>>>>>>>> jeigu į tą pasatą reiktų už savus pilti kurą ar remontuoti, tai >>>>>>>>> su juo nevažinėčiau, nors atiduotų už dyką. Nors pasatas lyg ir >>>>>>>>> kiek aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius mašinose tas >>>>>>>>> jaučiasi, esant tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis >>>>>>>>> praktiškai viskuo blogesnis už oktavia ir pastarąja žymiai >>>>>>>>> maloniau važiuoti. Nors gerai prižiūrimas ir remontuojamas, vis >>>>>>>>> tiek jis kažkaip žymiai blogiau susitvarko su kelio nelygumais, >>>>>>>>> viskas ten daug daugiau bilda ir vibruoja, mažiau stabilu, >>>>>>>>> triukšmas didesnis. Per laiką ir kilometrus jei kažkuri detalė >>>>>>>>> dar nesugedusi, tai viskas ten pavargsta, netenka elastingumo, >>>>>>>>> aprūdija, apsineša ir pan. O jeigu dar ką nors paardo, tai >>>>>>>>> serviso murziai paskui visko normaliai nesurenka, nesusuka, >>>>>>>>> supjausto visokias garsą izoliuojančias plėveles ir pan. Nors >>>>>>>>> tiems laikams komplektacija buvo nebloga (dviejų zonų klimato >>>>>>>>> kontrolė, kita automatika), bet paties užsakytoje naujesnėje >>>>>>>>> mašinoje vis tiek visko daugiau ir, priešingai kai kuriems >>>>>>>>> teiginiams, tikrai veikia bent jau dėl to, kad dar nesugedo, >>>>>>>>> neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių pribambasų, pvz. bluetooth, >>>>>>>>> tame pasate iš viso nepanaudosi, nes įsijungia jis tik su >>>>>>>>> specialiu adapteriu, į kurį gali įkišti tik tam tikras 12+ metų >>>>>>>>> senumo Nokia. Daug ko tais laikais net nebuvo, pvz >>>>>>>>> priešpriešinio susidūrimo išvengimo radaro, kuris kad ir šiemet >>>>>>>>> važiuojant per Lenkiją 140+ greičiu sustabdė mašiną kai nežinau >>>>>>>>> ar būčiau pats spėjęs sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" >>>>>>>>> gerbėjai net nesupranta kam tie pribambasai reikalingi - jeigu >>>>>>>>> netyčia toks pasitaiko, tai jiems protingiausia atrodo tokį >>>>>>>>> atjungti, kad "nekeltų problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir >>>>>>>>> šioje trydoje. O tai, kad užsakydamas mašiną, užsakiau visas >>>>>>>>> papildomas pagalves kiek galima, jiems turbūt atrodytų iš viso >>>>>>>>> idiotiškas pinigų švaistymas. Apie patikimumą, siūlomą malonų >>>>>>>>> laiko praleidimą kieme keičiant stabdžių kaladėles ar lankantis >>>>>>>>> srotuose ieškant reikiamos detales, jau nebediskutuosiu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote: >>>>>>>>>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote: >>>>>>>>>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras >>>>>>>>>>> pirkti. Kažkaip >>>>>>>>>>> nesimato, kas ten gali džiuginti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Audrius K. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie >>>>>>>>>> konkrečiai toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus". >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną ar >>>>>>>>>> bnw. Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir pofig, >>>>>>>>>> jog kažkas njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek baPkių buvo >>>>>>>>>> protingiau kažkokį dar krūtesnį naudotą premiumą nupirkC" :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto >>>>>>>>>> nesugedo ir puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš >>>>>>>>>> taško A, į tašką B. Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip du >>>>>>>>>> pirštus kefyre pamirkyti, kas irgi pliusas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man >>>>>>>>>> mašina yra transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo nedarau >>>>>>>>>> ir net vairuoti nemėgstu. Net nuplaut tik kartą metuose >>>>>>>>>> prisiverčiu :] Svarbu, kad būtų tvarkinga, nekeltų rūpesčių ir >>>>>>>>>> visada būtų po ranka. Viskas. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >