nžn, kažkaip avensio pakaba teko tvarkyti rimčiau 1 kartą nes šakės prarudijo kiaurai ir teko keisti, ant odo dabar 360+ kkm stabilizatoriaus gumos tik keistos gale pora kartų, tai visokie pasatai tyliai rūko kampe. On 2019-08-22 13:41, Dainiushas wrote: > prieš tris ar keturis metus mačiau 2004m, na tai panašiai buvo amžiaus - > pakabos gumoms pzdc, stabdžiai supuvę, dūmina, važiuoja kaip žigulys - > bet nu kažkaip važiuoja, savininkė džiaugiasi ir visiems turbūt giriasi, > kad negenda. ką noriu pasakyt, čia kaip pažiūrėsi. Kai ten karutis > labiau premiumas tai ir lūkesčiai kitokie ir tuos gedimus kitaip matai. > Kita vertus, jis jau ir overengineerintas corollos kontrekste, kad būtų > toks koks yra, kaip bebūtų bet patikimumo tas nedadeda taip pat. Kaip > dabar atsimenu kaip čia vienas newse apie LS'o pakaba pasakojo ir tikrai > ji ten nebuvo amžina. > > On 8/22/2019 1:11 PM, Caponi wrote: >> Matai, mitas ne iš niekur atsiradęs. Va mano ex Corolla '07, po akimis >> eksploatuojama nuo, berods 2013 metų (tame tarpe mano paties ~2 >> metus). Iki šiol jokių gedimų, apart filtrų, skysčių bei poros-trejeto >> lempučių, keistos stabdžių kaladėlės ir tvarkytas rankinis (aš tuo >> technikos išradimu praktiškai nesinaudoju, tai per aptarnavimus prieš >> TA jį paprastai visom mano turėtom mašinom tenka "pramankštint" :-)) >> Žinoma, gali būt, kad su dabartiniais modeliais nebus viskas taip >> gerai, tik laikas parodys, bet aš apie tai, kad mitai apie Toyotų >> patikimumą ne iš piršto laužti. >> >> >> -- >> Caponi >> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >> >> On 2019-08-22 12:25, tranzoo wrote: >>> tojota. todel, kad ji byby dejo and jusu, meluoja, kad patikimas, ir >>> jus, locheliai perkat ta mita >