2018 nauju auto pardavimai rodo, kad Toyota lyderiauja, tai negi visi taip nemegsta vairuoti? "Global car and light commercial vehicle sales in 2018 contracted by 0.5% to 86 million vehicles. The Volkswagen Group, Toyota and Renault-Nissan were the largest carmakers and manufacturing groups in the world in 2018. Toyota was the leading car brand and the Ford F-Series the top-selling model. The Toyota Corolla was the world’s favorite standard passenger car model in 2018. SUVs made up 36% of the world’s new car market in 2018 with 30 million SUVs sold. The sales of electric cars increased by 74%." On 2019-08-29 16:22, Tomas wrote: > Bet Bronco savo pavyzdžiu tik patvirtina tai, kad tojota - automobilis > vairuoti nemėgstantiems ;) > > 2019-08-29 16:45, nekas rašė: >> Tai kad sitoj trydoj labiausiai stengiasi pasireiksti naudotu premiumu >> ir ne tik gerbejai labiausiai aiskinantys, kad tik ju pasirinkimas yra >> teisingas, o tie kas renkasi naujas auto, - tai: >> - neteisingai valdo savo islaidas >> - neiperka naudotu premiumu ir negali sau leisti su jais vazineti >> - nieko nesupranta apie automobilius, ju gamintoju filosofijas ir kaip >> jie gali dziuginti vartotoja >> - net neturi teises rasyti i autos groupsa, nes jiem gi px su kuo >> vazinet, o cia entuziazstu burelis >> - .... >> >> On 2019-08-29 3:47 PM, Spakainas wrote: >>> Bet tai juokingus generuoji, kaip minimum. Tai dabar ta tavo >>> prifarširuota oktavija, kai jai stuktels 3m terminas - staiga pataps >>> griuvena ir metalo laužu? Va taip per 1 dieną? >>> Juk niekas su šautuvu atsistojęs neverčia pirkt metalo laužo ir juo >>> labiau jo eksploatuot. Pilna pasirinkimo. Turi tam tikrą pinigų sumą, >>> kurią gali skirt automobiliui, na ir galvoji, ką su ja nuveikt. >>> Vienam reikia būtinai naujo, kitam tinka ir naudotas. Kiekvienas turi >>> savų pliusų ir minusų, bet tikrai ne į vienus vartus viskas, kaip čia >>> bandai parodyt. >>> >>> 2019-08-28 17:46, RaR rašė: >>>> Visų pirma, nevažiavęs su dabartine lada. Bet galiu drąsiai teigti, >>>> kad tikrai gali rasti ne tik naudotų oktavijų, bet ir bulkų bei >>>> poršų, blogesnių už naują ladą - ta gal bent jau važiuos. >>>> >>>> On 2019-08-28 11:12, Spakainas wrote: >>>>> Na ok, nesiūlai, bet teigi, kad nauja lada geriau už naudotą >>>>> oktaviją? Na nes nauja oktavija geriau už būlką, nauja būlka geriau >>>>> už poršą ir t.t. >>>>> >>>>> 2019-08-27 16:18, RaR rašė: >>>>>> Jaučiu, su nauju jariu žmona važinėtų į darbą, o va šitą seną >>>>>> pasatą atsisako vairuoti. Beje, aš nieko nesiūlau, čia senų >>>>>> "premiumų" vadeliotojai primygtinai siūlo naujų nepremiumų >>>>>> vairuotojams persėsti į pirmuosius. >>>>>> >>>>>> On 2019-08-27 15:22, Spakainas wrote: >>>>>>> Nu viskas daugmaž gražu ir aišku, kalba beveik rišli, raidės >>>>>>> gražios ir jų daug. Tik vistiek nesupratau, prie ko čia jaris? >>>>>>> Žmogui, įperkančiam tik naudotą jarį - primygtinai siūlysi pirkt >>>>>>> naują ladą, o įperkančiam tik naudotą ladą - būtinai tik naują >>>>>>> tata? Neperebarščil šiek tiek? :) >>>>>>> >>>>>>> 2019-08-27 15:16, RaR rašė: >>>>>>>> Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m senumo >>>>>>>> bulkoj viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 metų. Tai >>>>>>>> ant kiek viskas krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su 0 >>>>>>>> kilometražu, kurioje ne tik visos naujos technologijos, bet ir >>>>>>>> jos veikia kaip priklauso, niekas nepavargę. Tad bijau, kad >>>>>>>> skirtumas tarp nuliovos ir 10 m senumo 300kkm ridos bulkos bus >>>>>>>> nemažesnis nei tarp 10m bulkos ir kokio 10m jario. Jei 10 m >>>>>>>> bulka kainuoja tiek, kiek nuliovas jaris, vadinasi ji tiek ir >>>>>>>> verta. Kažkiek didesnį pribambasų kiekį (kiek ten jų dar veikia >>>>>>>> kaip priklauso) ar didesnį važiavimo komfortą (kiek ten jo >>>>>>>> belikę) kompensuos daug mažesnis proto pisimas ir mažesnės >>>>>>>> eksploatacinės išlaidos bei galbūt koks saugumo pribambasas, >>>>>>>> kurio prieš 10 metų dar nedėjo ir į premiumą. Tad kiekvienas >>>>>>>> renkasi tai, ko jam reikia ir kas patinka. Kažkodėl žmonės su >>>>>>>> didesnėmis pajamomis, anot tavęs ir kitų senų "premiumų" >>>>>>>> jūzerių, yra durnesni, nes dažniau renkasi nuliovą ne premiumą. >>>>>>>> Kiek pažiūri vakaruose, vidutinių pajamų vokiečiai/prancūzai >>>>>>>> važinėja su naujais ne premiumais, o su senais premiumais >>>>>>>> daugiausia arabai/turkai/negrai. O turtingi vokiečiai važinėja >>>>>>>> su naujais premiumais. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2019-08-27 14:44, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> tik jau nesusireikšminam čia. ir nebūtinai toj senoj mašinoj >>>>>>>>> turi viskas būt nukrušta ir sulaužyta. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2019.08.27 14:41, RaR rašė: >>>>>>>>>> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo >>>>>>>>>> buduliai, ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo >>>>>>>>>> "premiumą" su 20 m senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m >>>>>>>>>> oktavia ir "tarnybiniu" 12m pasatu. Tai galiu pasakyti, kad >>>>>>>>>> jeigu į tą pasatą reiktų už savus pilti kurą ar remontuoti, >>>>>>>>>> tai su juo nevažinėčiau, nors atiduotų už dyką. Nors pasatas >>>>>>>>>> lyg ir kiek aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius mašinose tas >>>>>>>>>> jaučiasi, esant tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis >>>>>>>>>> praktiškai viskuo blogesnis už oktavia ir pastarąja žymiai >>>>>>>>>> maloniau važiuoti. Nors gerai prižiūrimas ir remontuojamas, >>>>>>>>>> vis tiek jis kažkaip žymiai blogiau susitvarko su kelio >>>>>>>>>> nelygumais, viskas ten daug daugiau bilda ir vibruoja, mažiau >>>>>>>>>> stabilu, triukšmas didesnis. Per laiką ir kilometrus jei >>>>>>>>>> kažkuri detalė dar nesugedusi, tai viskas ten pavargsta, >>>>>>>>>> netenka elastingumo, aprūdija, apsineša ir pan. O jeigu dar ką >>>>>>>>>> nors paardo, tai serviso murziai paskui visko normaliai >>>>>>>>>> nesurenka, nesusuka, supjausto visokias garsą izoliuojančias >>>>>>>>>> plėveles ir pan. Nors tiems laikams komplektacija buvo nebloga >>>>>>>>>> (dviejų zonų klimato kontrolė, kita automatika), bet paties >>>>>>>>>> užsakytoje naujesnėje mašinoje vis tiek visko daugiau ir, >>>>>>>>>> priešingai kai kuriems teiginiams, tikrai veikia bent jau dėl >>>>>>>>>> to, kad dar nesugedo, neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių >>>>>>>>>> pribambasų, pvz. bluetooth, tame pasate iš viso nepanaudosi, >>>>>>>>>> nes įsijungia jis tik su specialiu adapteriu, į kurį gali >>>>>>>>>> įkišti tik tam tikras 12+ metų senumo Nokia. Daug ko tais >>>>>>>>>> laikais net nebuvo, pvz priešpriešinio susidūrimo išvengimo >>>>>>>>>> radaro, kuris kad ir šiemet važiuojant per Lenkiją 140+ >>>>>>>>>> greičiu sustabdė mašiną kai nežinau ar būčiau pats spėjęs >>>>>>>>>> sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" gerbėjai net nesupranta kam >>>>>>>>>> tie pribambasai reikalingi - jeigu netyčia toks pasitaiko, tai >>>>>>>>>> jiems protingiausia atrodo tokį atjungti, kad "nekeltų >>>>>>>>>> problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir šioje trydoje. O tai, >>>>>>>>>> kad užsakydamas mašiną, užsakiau visas papildomas pagalves >>>>>>>>>> kiek galima, jiems turbūt atrodytų iš viso idiotiškas pinigų >>>>>>>>>> švaistymas. Apie patikimumą, siūlomą malonų laiko praleidimą >>>>>>>>>> kieme keičiant stabdžių kaladėles ar lankantis srotuose >>>>>>>>>> ieškant reikiamos detales, jau nebediskutuosiu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote: >>>>>>>>>>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote: >>>>>>>>>>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras >>>>>>>>>>>> pirkti. Kažkaip >>>>>>>>>>>> nesimato, kas ten gali džiuginti. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Audrius K. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie >>>>>>>>>>> konkrečiai toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus". >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną >>>>>>>>>>> ar bnw. Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir >>>>>>>>>>> pofig, jog kažkas njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek >>>>>>>>>>> baPkių buvo protingiau kažkokį dar krūtesnį naudotą premiumą >>>>>>>>>>> nupirkC" :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto >>>>>>>>>>> nesugedo ir puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš >>>>>>>>>>> taško A, į tašką B. Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip du >>>>>>>>>>> pirštus kefyre pamirkyti, kas irgi pliusas. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man >>>>>>>>>>> mašina yra transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo >>>>>>>>>>> nedarau ir net vairuoti nemėgstu. Net nuplaut tik kartą >>>>>>>>>>> metuose prisiverčiu :] Svarbu, kad būtų tvarkinga, nekeltų >>>>>>>>>>> rūpesčių ir visada būtų po ranka. Viskas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >> > -- - Petras Jurbarkas