tai gal tas 3m auto nevisai korola? On 8/16/2019 7:18 PM, RaR wrote: > Nu jo, smagiai ir laimingai važinėsi sekančius 25 metus... Atsidūrė pas > mane 12 metų pasatas, tai kaip antrą automobilį ūkyje naudoju vien dėl > to, kad nekainuoja nei kuras, nei kita eksploatacija, pačiam nereikia ir > su servisais bendrauti. Vis tik labai didelis skirtumas persėdus nuo 3 > metų amžiaus auto. Žmona, kuriai formaliai atidavė tą pasatą, iš viso > atsisako jį vairuoti. Nors prižiūrimas, firma remontuoja normaliam > servise, pilamas tik statoil plius dizelinas.. > Skaičiavimai, aišku, pievos, naujam tikrai ne visos išlaidos surašytos, > o senolis iš viso neaišku kiek kainuos ir kiek dienų metuose su juo > negalėsi važiuoti ar nenumatytai gaiši laiką autoservisuose. Kad kuo > senesnis, tuo pigiau išeis - neabejotina. Kai neturi pinigų, tenka > verstis su tokiu, bet jei turi - su juo nesikankinsi. > > On 2019-08-16 15:51, pininfarina wrote: >> Bet po 5m turi seną pasatėlį su pakeista turbina, smagračiu+sankaba ir >> purkštukais. >> O toyotos atveju turi dar ~6k€ skolos. >> >> "Petras Jurbarkas" wrote in message >> news:qj67bu$9u3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Per penkerius metus nauja „Toyota Corolla“ kainuos 15 000 eurų, o >> „Volkswagen Passat“ – kiek daugiau nei 5000 eurų. Taigi, visos išlaidos >> per penkerius eksploatacijos metus važinėjant naudotu automobiliu bus >> mažesnės tik tris kartus, o ne dešimt, kaip galėjo atrodyti lyginant tik >> automobilio kainą. >> >> https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1088228/kiek-kainuoja-islaikyti-nauja-ir-sena-automobili-paskaiciavus-gali-tekti-pakeisti-sprendima >> >> >> >