2019.08.27 15:16, RaR rašė: > Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m senumo bulkoj > viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 metų. Tai ant kiek viskas > krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su 0 kilometražu, kurioje ne tik visos kažkaip neatsimenu diskusijos sena bulka vs nauja bulka :D > naujos technologijos, bet ir jos veikia kaip priklauso, niekas > nepavargę. Tad bijau, kad skirtumas tarp nuliovos ir 10 m senumo 300kkm > ridos bulkos bus nemažesnis nei tarp 10m bulkos ir kokio 10m jario. Jei > 10 m bulka kainuoja tiek, kiek nuliovas jaris, vadinasi ji tiek ir šiaip tai čia jau ir reiktų baigt, na bet tiek to, pasiprikolinam > verta. Kažkiek didesnį pribambasų kiekį (kiek ten jų dar veikia kaip > priklauso) ar didesnį važiavimo komfortą (kiek ten jo belikę) kompensuos > daug mažesnis proto pisimas ir mažesnės eksploatacinės išlaidos bei > galbūt koks saugumo pribambasas, kurio prieš 10 metų dar nedėjo ir į sakai, jei būtų kaktomuša 2010m bulka vs 2018m jaris, norėtum sėdėt pastarajame? Tikrai? :) > premiumą. Tad kiekvienas renkasi tai, ko jam reikia ir kas patinka. > Kažkodėl žmonės su didesnėmis pajamomis, anot tavęs ir kitų senų > "premiumų" jūzerių, yra durnesni, nes dažniau renkasi nuliovą ne žodį "durnesni" tu čia pavartojai pirma. Jie nedurnesni, jie tiesiog negali sau leist to seno premiumo - ir pas kiekvieną čia savi argumentai ir kriterijai. > premiumą. Kiek pažiūri vakaruose, vidutinių pajamų vokiečiai/prancūzai > važinėja su naujais ne premiumais, o su senais premiumais daugiausia užtai, kad seniems premiumams neturi pinigų. galėtų - važinėtų. > arabai/turkai/negrai. O turtingi vokiečiai važinėja su naujais premiumais. > >