nu blyn jeigu negaletum grazinti masinos pagal isankstine atpirkimo sutarti su "natural wear and tear" tai sakyciau totalus reketas. Juk tu visa didziausia daikto nuvertejima jau esi padenges is savo kisenes! On 21/08/2019 09:38, Dainiushas wrote: > tai rimtai bet kokį nudrožtą trabį su galiojančia TA ir be draudikų > pretenzijų, galima grąžint už sutartyje nurodytą likutinę? Kažkaip > abejočiau. > > On 8/21/2019 9:29 AM, Linas Petkevičius wrote: >> Tegu neatlaiko, px. Nes isvardinti susidevejmo pozymiai butent ir yra >> susidevejimo pozymiai, kurie atpirkimo kainos negali itakoti. >> >> Neneigiu, atpirkejas gali reikalauti. Ir aisku, jei kazkas vykdo >> tokias hatelkas - ju sekmes mokestis uz tai gaunasi. Bet >> besibaigiantys amortikai - visiskas briedas. >> >> Ir aisku - apie sutarciu vykdyma gali kalbeti tik inzinierius ir ne >> kitaip. >> >> On 2019-08-21 09:21, Tomas wrote: >>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos? >>> >>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >>> >>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką >>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios >>>> resursas jau >>>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, >>>> kas yra >>>> besibaigiantis resursas? >>>> >>>> Audrius K. >