haha, šitą bajerį teko matyt, atpirkt turėjo už 4k, defektų prirašė už 3k :D On 8/21/2019 8:36 AM, Audrius K wrote: > Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote: >> Ieškos ar suras? > > Personaliai tu galėsi bylinėtis. Visi kiti ir taip supranta, kad niekas > neatpirkines daikto, kurio verte lygi nuliui (teoriniu atveju). Praktiniu > atveju kuo mažesnis likęs resursas, tuo liks mažesne atpirkimo kaina... > Spec. Linui: pažiūrėk, kas neįeina i garantija ir yra besidevincios dalys. > Ir nepamiršk, kad turi gražinti tvarkinga auto. Teoriniu atveju isminusuok > iš atpirkimo kainos visu besidevinciu dalių kainas ir pažiūrėk, kas liks... > Pasikartosiu, aš imu teorinį atvejį, kai auto resursas = garantijai. Kitais > atvejais reikia vertinti proporcionaliai - jei turėsi auto, kuris bus > linkęs uzlinkti tuoj po garantijos ( čia kai kam pofig, koks resursas), > atperkanti kontora žinos, kad parduoti ta auto šansu nėra, ir tikrai > neprisiims nuostolių. Sudefektuos taip, kad maža nepasirodys. O defektuoti > automobiliui su mažu resursu tikrai bus ką, ir čia nepades jokie > nepriklausomi Lino ekspertai.... > > > Audrius K. >> >> On 2019-08-21 07:43, Audrius K wrote: >> >>> >>> Na, na. Jei tavo auto resursas bus tik garantiniai kilometrai ir garantinis >>> laikas, pažiūrėsiu, kiek atgausi grąžindamas lizingui. (Nes teoriniu atveju >>> grąžini pasibaigiant garantijai, resursas baigėsi. Auto verte = absoliučiam >>> nuliui. Tinka tik i shrota...). Pirma - nuo auto resurso priklauso >>> atpirkimo kaina. Antra - nieks nemokės sutartos atpirkimo kainos, jei žinos >>> , kad tos auto parduoti nebegalės dėl pasibaigusio resurso. Kaip nemokėti - >>> nesirūpink, suras. >>> >> > > >