su mazdų dizainu tik kaip taisyklė viena bėdelė - ryškiai susipindi ir kažkaip greitai nusivalkioja. Bet šiaip šiai diena MAzda atrodo visapusiškai gerai. Dar pamiršai normalias automatines dėžes paminėt. 2019.08.20 08:34, Tomas rašė: > 2019-08-19 12:53, Invertuota panda rašė: >> On 8/19/19 11:00, Tomas wrote: >> >>>> Apie 2012 m. Kada cia tas kokybinis suolis buvo? >>> >>> Grubei paskutinį penktmetį. Hyundai/Kia, Mazda, Subaru - pagrindiniai >>> šuolininkai, ypač Kia. >> >> Ir kur ten jie labai nusuoliavo? Apart to kad dEzaina jiem dabar >> europieciai paiso? > > Nežinau kas ten paišo, bet kad dabartinės Mazdos vienos dailesnių mašinų > keliuose tai faktas. Dar kiek suprantu mazda yra išmokusi gaminti > dyzelius (kam tai aktualu), oldskūlo gerbėjams kurių vis daugiau - > atmosferiniai benzai, o salonus mazdai gamina ta pati prancūzų firma kur > gamina visokiems BMW ir pan., tai su jais irgi viskas OK. > > Su subaru pasaulyje senai viskas gerai, tik jie iki XV neturėjo europai > reikalingo kompaktiško modelio. Imprezos buvo tokios back to nineties, > su imprezos universalu - levorgu bandė lįsti į mirusį rinkos segmentą. > Bet naujausia impreza yra labai OK per visus galus, saugus, erdvus ir > patogus 4WD hecbekas. Aišku vokietijai tokių mašinų nereikia, bet > Baltijos regionui su mūsų klimatu pats tas. Tik reikia mastyti blaiviai > ir suprasti, kad subaru tai ne tik wrx. > > Galų gale ta pati tojota - paskutiniais metais Toyota perlipo per save > ir pagaliau pasamdė dizainerį. Aišku kai kam labai kliūna tojotos langų > mygtukų blokas, bet bendrai viskas ten pas jas gerai. + atidirbtos, > pasiteisinusios ir milijonais tiražuojamos hibridinės technologijos. >