Negaliu nieko sakyti, klimato kontrolė kol kas ten veikia gerai, o ar geriau nei kažkurioj kitoj mašinoj, kur ji yra ir nesugedus - nesigilinau. On 2019-08-27 14:52, Tomas wrote: > Tame Pasate stopudovai klimato kontrolė veikia geriau nei naujoj tojotoj. > > 2019-08-27 14:41, RaR rašė: >> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo buduliai, >> ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo "premiumą" su 20 m >> senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m oktavia ir "tarnybiniu" 12m >> pasatu. Tai galiu pasakyti, kad jeigu į tą pasatą reiktų už savus >> pilti kurą ar remontuoti, tai su juo nevažinėčiau, nors atiduotų už >> dyką. Nors pasatas lyg ir kiek aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius >> mašinose tas jaučiasi, esant tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis >> praktiškai viskuo blogesnis už oktavia ir pastarąja žymiai maloniau >> važiuoti. Nors gerai prižiūrimas ir remontuojamas, vis tiek jis >> kažkaip žymiai blogiau susitvarko su kelio nelygumais, viskas ten daug >> daugiau bilda ir vibruoja, mažiau stabilu, triukšmas didesnis. Per >> laiką ir kilometrus jei kažkuri detalė dar nesugedusi, tai viskas ten >> pavargsta, netenka elastingumo, aprūdija, apsineša ir pan. O jeigu dar >> ką nors paardo, tai serviso murziai paskui visko normaliai nesurenka, >> nesusuka, supjausto visokias garsą izoliuojančias plėveles ir pan. >> Nors tiems laikams komplektacija buvo nebloga (dviejų zonų klimato >> kontrolė, kita automatika), bet paties užsakytoje naujesnėje mašinoje >> vis tiek visko daugiau ir, priešingai kai kuriems teiginiams, tikrai >> veikia bent jau dėl to, kad dar nesugedo, neuždulkėjo, neprarūdijo. >> Kai kurių pribambasų, pvz. bluetooth, tame pasate iš viso nepanaudosi, >> nes įsijungia jis tik su specialiu adapteriu, į kurį gali įkišti tik >> tam tikras 12+ metų senumo Nokia. Daug ko tais laikais net nebuvo, pvz >> priešpriešinio susidūrimo išvengimo radaro, kuris kad ir šiemet >> važiuojant per Lenkiją 140+ greičiu sustabdė mašiną kai nežinau ar >> būčiau pats spėjęs sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" gerbėjai net >> nesupranta kam tie pribambasai reikalingi - jeigu netyčia toks >> pasitaiko, tai jiems protingiausia atrodo tokį atjungti, kad "nekeltų >> problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir šioje trydoje. O tai, kad >> užsakydamas mašiną, užsakiau visas papildomas pagalves kiek galima, >> jiems turbūt atrodytų iš viso idiotiškas pinigų švaistymas. Apie >> patikimumą, siūlomą malonų laiko praleidimą kieme keičiant stabdžių >> kaladėles ar lankantis srotuose ieškant reikiamos detales, jau >> nebediskutuosiu. >> >> >> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote: >>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote: >>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras pirkti. >>>> Kažkaip >>>> nesimato, kas ten gali džiuginti. >>>> >>>> Audrius K. >>> >>> >>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie konkrečiai >>> toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus". >>> >>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną ar bnw. >>> Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir pofig, jog kažkas >>> njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek baPkių buvo protingiau >>> kažkokį dar krūtesnį naudotą premiumą nupirkC" :) >>> >>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto nesugedo ir >>> puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš taško A, į tašką B. >>> Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip du pirštus kefyre pamirkyti, >>> kas irgi pliusas. >>> >>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man mašina yra >>> transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo nedarau ir net vairuoti >>> nemėgstu. Net nuplaut tik kartą metuose prisiverčiu :] Svarbu, kad >>> būtų tvarkinga, nekeltų rūpesčių ir visada būtų po ranka. Viskas. >> >