Taip, iš kalbajobo pusės žodis investicija nėra tinkamas šnekant apie einamąsias išlaidas, bet aš šiuo atveju nenorėjau pasigirt, kad kažką investavau į Hondą, manau, kontekstas pakankamai aiškus, aš gi nenutryniau nei savo ankstesnio posto, nei tranzoo klausimo. O šnekant apie mašinos pirkimus ir išlaikymo kaštus,tu nepatikėsi, bet naudotas mašinas aš perku ne dėl to, kad negalėčiau sau leist naujos, bet man iki šiol visos turėtos naudotos japoniškos mašinos reikalaudavo dėmesio kaip minimum ne daugiau, o dažnai ir mažiau, nei aplinkinių turimos naujos (galbūt tam įtakos turėdavo ir tai, kad tik nusipirkęs aš joms padarau pilną tech. aptarnavimą pakeisdamas visus eksploatacinius dalykus, visus pavargimo požymius rodančius mazgus, antikorozinį padangimą ir pan.). Pamenu, kai kadaise žmonai po n metų išsilaikius teises kilo noras pradėt važinėt, laikinai pradžiai, kad suvoktų ko nori, nupirkau senuką cveką, ten už ~1kLt, nuvariau į servisą ir liepiau pakeist visus skysčius, diržus, filtrus ir viską, kas kelia įtarimą, priėmėjas susidomėjo kiek mašina kainavo. Darydamas išvadas iš savo asmeninės patirties aš manau, kad tai yra protingesnis babkių leidimas, nes labai grubiai skaičiuojant transportui išleidžiu ~3x mažiau nei pirkdamas naujas mašinas ir visą laiką važinėju su absoliučiai tvarkingomis transporto priemonėmis. Ai ir dar - gali mane vadint laimingu šunsnukiu, bet aš visas mašinas pirkdavau pagal tą pačią schemą (įvertinant pagalbas tevui ir uošviui bendroj sumoj jų buvo keliolika) - sugalvoju ko noriu, išsirenku sudominusį skelbimą, nuvažiuoju ir nusiperku, tai net pirkimui sugaištu tik kelias valandas, skirtingai nuo naujų automobilių pirkėjų :-). Išimtis iš taisyklės buvo tik Galantas (ryklys), katro pirkimas buvo ankstyvos jaunystės svajonės įgyvendinimas ir jo norimos konfigūracijos ieškojau kelis mėnesius. Sorry, jei vėl per daug raidžių gavosi, bet tu gal savo nevalingas šypsenas ar ten kokius trysčiojimus pasilaikyk sau, kai apie bulkos premiališkumus ir nepakartojamus nepavejamumus prasižioji. -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC On 2019-08-22 13:50, Dainiushas wrote: > man tai nevalinga šypsena pareina vien jau kai kažkas pradeda pasakot > apie į seną grabą INVESTICIJAS :D:D:D:D. Ir tada pasidaro aišku kodėl > "investuot" nori kuo mažiau. > > > On 8/22/2019 1:48 PM, Caponi wrote: >> Palyginus su Toyota - taip, investicijų per 2 metus daugiau paprašė, >> nei Toyota per 6. Aišku, ne kaip vokietukas koks, bet buvo - per porą >> metų apart tų pačių filtrų/skysčių buvo parėjęs kondiškės siurblio >> guolis, pakeista pora ten kažkokių traukių, reguliuoti vožtuvai. >> >> >> >> -- >> Caponi >> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >> >> On 2019-08-22 13:36, tranzoo wrote: >>> o tavo honda genda? >>> >>> On 8/22/2019 12:11, Caponi wrote: >>>> Matai, mitas ne iš niekur atsiradęs. Va mano ex Corolla '07, po >>>> akimis eksploatuojama nuo, berods 2013 metų (tame tarpe mano paties >>>> ~2 metus). Iki šiol jokių gedimų, apart filtrų, skysčių bei >>>> poros-trejeto lempučių, keistos stabdžių kaladėlės ir tvarkytas >>>> rankinis (aš tuo technikos išradimu praktiškai nesinaudoju, tai per >>>> aptarnavimus prieš TA jį paprastai visom mano turėtom mašinom tenka >>>> "pramankštint" :-)) >>>> Žinoma, gali būt, kad su dabartiniais modeliais nebus viskas taip >>>> gerai, tik laikas parodys, bet aš apie tai, kad mitai apie Toyotų >>>> patikimumą ne iš piršto laužti. >>>> >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >>>> >>>> On 2019-08-22 12:25, tranzoo wrote: >>>>> tojota. todel, kad ji byby dejo and jusu, meluoja, kad patikimas, >>>>> ir jus, locheliai perkat ta mita >