Tai kad daug kas taip padaryta. Neperseniausiai į naują moką įlipau, tačskryninis ekranas su dzindziliukais. Nu bet jis toks... nu xujznajet. Atrodo jau kas kas, bet ekranai tai tobulėja ne dienom bet valandom, nu bet vistiek pas keliolikos metų premiumą ekranas gražiau rodo. 2019-08-30 08:30, Lapinas rašė: > Nu ta Fieska tokia papiktinta: klimatronikas, SONY multimedia, dar yr > kažkokia bybienė ant priekinio stiklo tipo pati mašina ims stabdyt jei > prie nedidelio greičio bandysi kažkam įvažiuot. Nu ir lūkesčiai buvo > biški aukštesni negu turėjo būt. > > Nu bet kiek skambaliukų bedėtum į kibirą jis ir lieka kibiras. Teko > pasivažinėt su nauja oktavija, šių metų gamybos - eilinis kibiras ir > nemanau, kad skambaliukai kažką pataisytų. > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:qk94qd$qa8$1@news.omnitel.net... >> Tai kai lygini V8 mersą su fiesta, tai rezultatas kaip ir nuspėjamas >> gaunasi. >> >> Senus premijumus su naujais kibirais reikia lyginti realiai. Tarkim VI >> golfas vs nauja corolla, ar pirmos kartos tiguan vs naujausias Rav4 ... >> >> 2019-08-29 18:59, Lapinas rašė: >>> Dėl antro teiginio, tai visiškai sutinku su Dain. 16 metų senumo >>> premiume net nereik mygtukų spaudaliot, o kelių metų senumo Ford >>> Fieska irgi nespaudalioju, bet taip kaip veikia, tai toli gražu iki >>> senuko premiumo. >>> >>> Jau nekalbant apie tokias fyčias (spakainas užsiminė apie vieną) kaip >>> snukio pūtimo temperatūros valdymas nepriklausomai nuo to, kas >>> užsatyta bendram klimatui ir (O DANGAU!) kai klimatas pats matuoja >>> drėgmę salone ir pagal tai maišo šaldytą orą su šiltu, kad nerasotų >>> langai padidėjusios drėgmės atveju. >>> >>> Matai, yra niuansų kaip klimatas reguliuojamas. Vienas pigiau, kitas >>> brangiau, bet abu vadinami tuo pačiu vardu. >>> >>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:qk8rlf$cda$1@news.omnitel.net... >>>> Koks buvo teiginys, toks ir atsakymas. Užsiminei apie panaudotas, >>>> bet be jokių išlygų dėl amžiaus ir stovio. Tai būtent aš ir teigiau, >>>> kad kiekvienas pasirinkimas turi savų pliusų ir minusų ir kiekvienas >>>> renkasi kas jam labiau tinka. Čia oponavau tik teiginiui: >>>> "blia, tos senos bulkos lygį tai tojotos pasieks, bet tikriausiai >>>> tai niekad :D" (©Dainiushas) >>>> arba toks pompastiškas apibendrinimas: >>>> "turiu 20m premiumą kur tiesiog veikia. ir nereikalauja JOKIO >>>> dėmėsio, net mygtukų spaudaliojimo. skirtingai nuo naujų kibirų." >>>> (©Dainiushas) >>>> Man tokie apibendrinimai atrodo tiesiog juokingi, gal čia kažkokia >>>> kontrargumentacija ir nebereikalinga. >>>> >>>> On 2019-08-29 15:47, Spakainas wrote: >>>>> Bet tai juokingus generuoji, kaip minimum. Tai dabar ta tavo >>>>> prifarširuota oktavija, kai jai stuktels 3m terminas - staiga >>>>> pataps griuvena ir metalo laužu? Va taip per 1 dieną? >>>>> Juk niekas su šautuvu atsistojęs neverčia pirkt metalo laužo ir juo >>>>> labiau jo eksploatuot. Pilna pasirinkimo. Turi tam tikrą pinigų >>>>> sumą, kurią gali skirt automobiliui, na ir galvoji, ką su ja >>>>> nuveikt. Vienam reikia būtinai naujo, kitam tinka ir naudotas. >>>>> Kiekvienas turi savų pliusų ir minusų, bet tikrai ne į vienus >>>>> vartus viskas, kaip čia bandai parodyt. >>>>> >>>>> 2019-08-28 17:46, RaR rašė: >>>>>> Visų pirma, nevažiavęs su dabartine lada. Bet galiu drąsiai >>>>>> teigti, kad tikrai gali rasti ne tik naudotų oktavijų, bet ir >>>>>> bulkų bei poršų, blogesnių už naują ladą - ta gal bent jau važiuos. >>>>>> >>>>>> On 2019-08-28 11:12, Spakainas wrote: >>>>>>> Na ok, nesiūlai, bet teigi, kad nauja lada geriau už naudotą >>>>>>> oktaviją? Na nes nauja oktavija geriau už būlką, nauja būlka >>>>>>> geriau už poršą ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> 2019-08-27 16:18, RaR rašė: >>>>>>>> Jaučiu, su nauju jariu žmona važinėtų į darbą, o va šitą seną >>>>>>>> pasatą atsisako vairuoti. Beje, aš nieko nesiūlau, čia senų >>>>>>>> "premiumų" vadeliotojai primygtinai siūlo naujų nepremiumų >>>>>>>> vairuotojams persėsti į pirmuosius. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2019-08-27 15:22, Spakainas wrote: >>>>>>>>> Nu viskas daugmaž gražu ir aišku, kalba beveik rišli, raidės >>>>>>>>> gražios ir jų daug. Tik vistiek nesupratau, prie ko čia jaris? >>>>>>>>> Žmogui, įperkančiam tik naudotą jarį - primygtinai siūlysi >>>>>>>>> pirkt naują ladą, o įperkančiam tik naudotą ladą - būtinai tik >>>>>>>>> naują tata? Neperebarščil šiek tiek? :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2019-08-27 15:16, RaR rašė: >>>>>>>>>> Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m >>>>>>>>>> senumo bulkoj viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 >>>>>>>>>> metų. Tai ant kiek viskas krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su >>>>>>>>>> 0 kilometražu, kurioje ne tik visos naujos technologijos, bet >>>>>>>>>> ir jos veikia kaip priklauso, niekas nepavargę. Tad bijau, kad >>>>>>>>>> skirtumas tarp nuliovos ir 10 m senumo 300kkm ridos bulkos bus >>>>>>>>>> nemažesnis nei tarp 10m bulkos ir kokio 10m jario. Jei 10 m >>>>>>>>>> bulka kainuoja tiek, kiek nuliovas jaris, vadinasi ji tiek ir >>>>>>>>>> verta. Kažkiek didesnį pribambasų kiekį (kiek ten jų dar >>>>>>>>>> veikia kaip priklauso) ar didesnį važiavimo komfortą (kiek ten >>>>>>>>>> jo belikę) kompensuos daug mažesnis proto pisimas ir mažesnės >>>>>>>>>> eksploatacinės išlaidos bei galbūt koks saugumo pribambasas, >>>>>>>>>> kurio prieš 10 metų dar nedėjo ir į premiumą. Tad kiekvienas >>>>>>>>>> renkasi tai, ko jam reikia ir kas patinka. Kažkodėl žmonės su >>>>>>>>>> didesnėmis pajamomis, anot tavęs ir kitų senų "premiumų" >>>>>>>>>> jūzerių, yra durnesni, nes dažniau renkasi nuliovą ne >>>>>>>>>> premiumą. Kiek pažiūri vakaruose, vidutinių pajamų >>>>>>>>>> vokiečiai/prancūzai važinėja su naujais ne premiumais, o su >>>>>>>>>> senais premiumais daugiausia arabai/turkai/negrai. O turtingi >>>>>>>>>> vokiečiai važinėja su naujais premiumais. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2019-08-27 14:44, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>> tik jau nesusireikšminam čia. ir nebūtinai toj senoj mašinoj >>>>>>>>>>> turi viskas būt nukrušta ir sulaužyta. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2019.08.27 14:41, RaR rašė: >>>>>>>>>>>> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo >>>>>>>>>>>> buduliai, ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m >>>>>>>>>>>> senumo "premiumą" su 20 m senumo "kibiru". Dabar važinėju su >>>>>>>>>>>> savo 3m oktavia ir "tarnybiniu" 12m pasatu. Tai galiu >>>>>>>>>>>> pasakyti, kad jeigu į tą pasatą reiktų už savus pilti kurą >>>>>>>>>>>> ar remontuoti, tai su juo nevažinėčiau, nors atiduotų už >>>>>>>>>>>> dyką. Nors pasatas lyg ir kiek aukštesnė klasė, ir tokio pat >>>>>>>>>>>> amžius mašinose tas jaučiasi, esant tokiam amžiaus ir ridos >>>>>>>>>>>> skirtumams jis praktiškai viskuo blogesnis už oktavia ir >>>>>>>>>>>> pastarąja žymiai maloniau važiuoti. Nors gerai prižiūrimas >>>>>>>>>>>> ir remontuojamas, vis tiek jis kažkaip žymiai blogiau >>>>>>>>>>>> susitvarko su kelio nelygumais, viskas ten daug daugiau >>>>>>>>>>>> bilda ir vibruoja, mažiau stabilu, triukšmas didesnis. Per >>>>>>>>>>>> laiką ir kilometrus jei kažkuri detalė dar nesugedusi, tai >>>>>>>>>>>> viskas ten pavargsta, netenka elastingumo, aprūdija, >>>>>>>>>>>> apsineša ir pan. O jeigu dar ką nors paardo, tai serviso >>>>>>>>>>>> murziai paskui visko normaliai nesurenka, nesusuka, >>>>>>>>>>>> supjausto visokias garsą izoliuojančias plėveles ir pan. >>>>>>>>>>>> Nors tiems laikams komplektacija buvo nebloga (dviejų zonų >>>>>>>>>>>> klimato kontrolė, kita automatika), bet paties užsakytoje >>>>>>>>>>>> naujesnėje mašinoje vis tiek visko daugiau ir, priešingai >>>>>>>>>>>> kai kuriems teiginiams, tikrai veikia bent jau dėl to, kad >>>>>>>>>>>> dar nesugedo, neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių >>>>>>>>>>>> pribambasų, pvz. bluetooth, tame pasate iš viso nepanaudosi, >>>>>>>>>>>> nes įsijungia jis tik su specialiu adapteriu, į kurį gali >>>>>>>>>>>> įkišti tik tam tikras 12+ metų senumo Nokia. Daug ko tais >>>>>>>>>>>> laikais net nebuvo, pvz priešpriešinio susidūrimo išvengimo >>>>>>>>>>>> radaro, kuris kad ir šiemet važiuojant per Lenkiją 140+ >>>>>>>>>>>> greičiu sustabdė mašiną kai nežinau ar būčiau pats spėjęs >>>>>>>>>>>> sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" gerbėjai net nesupranta >>>>>>>>>>>> kam tie pribambasai reikalingi - jeigu netyčia toks >>>>>>>>>>>> pasitaiko, tai jiems protingiausia atrodo tokį atjungti, kad >>>>>>>>>>>> "nekeltų problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir šioje >>>>>>>>>>>> trydoje. O tai, kad užsakydamas mašiną, užsakiau visas >>>>>>>>>>>> papildomas pagalves kiek galima, jiems turbūt atrodytų iš >>>>>>>>>>>> viso idiotiškas pinigų švaistymas. Apie patikimumą, siūlomą >>>>>>>>>>>> malonų laiko praleidimą kieme keičiant stabdžių kaladėles ar >>>>>>>>>>>> lankantis srotuose ieškant reikiamos detales, jau >>>>>>>>>>>> nebediskutuosiu. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote: >>>>>>>>>>>>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote: >>>>>>>>>>>>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras >>>>>>>>>>>>>> pirkti. Kažkaip >>>>>>>>>>>>>> nesimato, kas ten gali džiuginti. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Audrius K. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie >>>>>>>>>>>>> konkrečiai toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus". >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną >>>>>>>>>>>>> ar bnw. Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir >>>>>>>>>>>>> pofig, jog kažkas njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek >>>>>>>>>>>>> baPkių buvo protingiau kažkokį dar krūtesnį naudotą >>>>>>>>>>>>> premiumą nupirkC" :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto >>>>>>>>>>>>> nesugedo ir puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš >>>>>>>>>>>>> taško A, į tašką B. Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip >>>>>>>>>>>>> du pirštus kefyre pamirkyti, kas irgi pliusas. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man >>>>>>>>>>>>> mašina yra transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo >>>>>>>>>>>>> nedarau ir net vairuoti nemėgstu. Net nuplaut tik kartą >>>>>>>>>>>>> metuose prisiverčiu :] Svarbu, kad būtų tvarkinga, nekeltų >>>>>>>>>>>>> rūpesčių ir visada būtų po ranka. Viskas. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>