IMHO i uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto. "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Vakar toks idomus ivykis buvo. > Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges manevra neakseleravo, > nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita masina. > > Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i > pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir > nebuvo ka daryti. > > Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali > buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t. > Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai galiu > pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio ir > susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia > kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, jokio > rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto > kaltas. > > Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek > arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis > sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau > atejo. > > Is anksto dekui uz pasisakymus. > > Ernikas > > >