bet is principo tai neteisingas terminas parinktas, cia panasiau i "pedalo nuspaudimo laika", o ne "stabdziu reakcijos laika". Hidraauliniuose stabdziuose reakcijos laikas turetu buti apytiksliai lygus 0, skirtingai nei atmosferiniuose (autobusai, sunkvezimiai), kur jau protinga butu vartoti termina - stabdziu reakcijos laikas. Dex Jonas Sergejenka wrote: > Plius dar laikas, kad akytės pamatė kažkokį šūdą skersai kelio, perdavė info smegenims, smegenys įvertino, kad to šūdo dispozicija GALI sukelti pavojų sveikatai/gyvybei, tada smegenų centras aprobuoja "stabdymą", ir nuneša patvirtintą rezoliuciją motorinėms smegenims, o pastarosios, atrinkusios, kuri koja atsakinga už stabdymą, paleidžia impulsą. > Tada gravitacija dar atlieka savo darbą, ir galų gale stabdžių pedalas paspaudžiamas. > > O tada - nauja istorija (pedalas -> centrinis -> supportai -> būgneliai -> stabdžių diskas). > > > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hnqjdk$bj6$1@trimpas.omnitel.net... >> Nuo to momento, kai smegeneles dave impulsa kojai pist per stabdzius iki >> pilnos stabdymo jegos pasiekimo statistiniam karutyje praeina apie 0,2 sec. >> Prie 60 km/h tai jau papildomi trys metrai. >> >>> kas cia do ciudas? :)) cia kai su autobusu vaziuoji ar kai stabdziai >>> pagere buna? :DDD >>