Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-03-17 18:04:50
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content=text/html;charset=koi8-r http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18854">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" 
id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff 
name="Compose message area" CanvasTabStop="true">
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Dar patarimas tau. Gailekis tai gal gausi kokia 
mazesne bausme</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Lietuvos administracini&#371; teis&#279;s pa&#382;eidim&#371; ir 
Baud&#382;iamajame kodekse atsakomyb&#281; lengvinan&#269;ios aplinkyb&#279;s i&#353;vardintos skiriasi. 
Lengvinan&#269;ios aplinkyb&#279;s pagal ATPK:<BR><STRONG>kaltininkas nuo&#353;ird&#382;iai gailisi, 
pad&#279;jo i&#353;ai&#353;kinti pa&#382;eidim&#261; ir jame dalyvavusius 
asmenis</STRONG>;<BR>kaltininkas savo noru atlygino nuostol&#303; ar pa&#353;alino 
padaryt&#261; &#382;al&#261;;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidimas padarytas d&#279;l labai sunkios kaltininko 
materialin&#279;s pad&#279;ties;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidimas padarytas d&#279;l psichin&#279;s ar fizin&#279;s 
prievartos;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidimas padarytas pa&#382;eid&#382;iant b&#363;tinojo reikalingumo 
s&#261;lygas;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidimas padarytas per&#382;engiant b&#363;tinosios ginties 
ribas;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidimas padarytas d&#279;l didelio susijaudinimo, kur&#303; suk&#279;l&#279; 
neteis&#279;ti nukent&#279;jusiojo veiksmai;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidim&#261; padar&#279; 
nepilnametis;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidim&#261; padar&#279; n&#279;&#353;&#269;ia moteris;<BR>teis&#279;s pa&#382;eidim&#261; 
padar&#279; ne&#303;galus asmuo (I, II grupi&#371; invalidas) ar asmuo, sulauk&#281;s 65 
met&#371;.</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Taip pat Administraciniame teis&#279;s pa&#382;eidimo kodekse 
nurodyta, kad &#303;statymai gali numatyti ir kitoki&#371; atsakomyb&#281; u&#382; administracin&#303; 
teis&#279;s pa&#382;eidim&#261; lengvinan&#269;i&#371; aplinkybi&#371;.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" 
dir=ltr>
  <DIV>"Ernikas" &lt;<A href="mailto:ask@me.lt">ask@me.lt</A>&gt; wrote in 
  message <A 
  href="news:hnof25$50s$1@trimpas.omnitel.net">news:hnof25$50s$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>paprasciausia nesu teisininkas, o ypac del KET 
  taisykliu niuansu, kai nesu susidures.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>cia ir bandoma paklausti, kad nurodyti kur toliau 
  skaityti ir kuo dometis.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>paprasciausia keista, kad situacija 3 kartus 
  pasikeite, tam nereikia daug proto suprasti, kad sutuacija svarstytina, tiek 
  A, tiek B vairuotoju atzvilgiu.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Jei kas nors galvoja, kad si diskusija jau 
  perauga&nbsp;i private, tai prasome laukiu mail'o, po kurio bus galima sutarti 
  asmenine konsultacija uz sutarta atlygi.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Dekui visiems pasisakusiems.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Ernikas</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <BLOCKQUOTE 
  style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" 
  dir=ltr>
    <DIV>"Tomas" &lt;<A href="mailto:t.s@takas.ltu">t.s@takas.ltu</A>&gt; wrote 
    in message <A 
    href="news:hnocfm$1vt$1@trimpas.omnitel.net">news:hnocfm$1vt$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>tavo ta dainele ka "B" turejo ir ko neturejo 
    biski jau atsibodo.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>o tu isivertinai ar galesi normaliai baigti 
    manevra, ar netrukdysi? ko lendi, jei matai kad grustis ir neturesi kur 
    dingti? </FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>p.s. matosi, kad savo rasliavoj esi truputi 
    pasimetes ir savo nekaltumu toli grazu netikras.&nbsp;patiko apie ta "letai 
    isukanti automobili". fig ten tavo manevras buvo baigtas, arba buvo baigtas 
    kai jau atsimuse.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
    <BLOCKQUOTE 
    style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" 
    dir=ltr>
      <DIV>"Ernikas" &lt;<A href="mailto:ask@me.com">ask@me.com</A>&gt; para&#353;&#279; 
      naujien&#371; prane&#353;ime:hnnvs8$d0k$1@trimpas.omnitel.net...</DIV>
      <DIV><FONT size=2 face=Arial>taip sutinku, taciau nepamirskime, kad 
      automiblio A priekyje tolygu vaziavima sutrukde grustis.</FONT></DIV>
      <DIV><FONT size=2 face=Arial>juk automobilis B matydama grusti ir 
      matydamas letai isukanti automobili vadovaujantis sveiku protu ir 
      ivertindamas slidzia danga turejo pradeti anksciau stabdyti arba leciau 
      vaziuoti, taciau siuo atveju greiciausia slidi kelio danga nebuvo 
      ivertinta.</FONT></DIV>
      <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
      <DIV><FONT size=2 face=Arial>kaip reiketu traktuoti si 
      aspekta?</FONT></DIV>
      <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
      <DIV><FONT size=2 face=Arial>Ernikas</FONT></DIV>
      <BLOCKQUOTE 
      style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
        <DIV>"Signalizacija" &lt;<A 
        href="mailto:signalizacija.master@gmail.com">signalizacija.master@gmail..com</A>&gt; 
        wrote in message <A 
        href="news:hnnvh5$cdj$1@trimpas.omnitel.net">news:hnnvh5$cdj$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
        <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT size=2 face=Arial>107. &#302;va&#382;iuodamas &#303; keli&#261; i&#353; esan&#269;i&#371; &#353;alia 
        jo teritorij&#371;, vairuotojas privalo duoti keli&#261; juo va&#382;iuojan&#269;ioms 
        transporto priemon&#279;ms.</FONT></DIV>
        <DIV><FONT size=2 face=Arial>Duoti keli&#261; (nekliudyti) &#8211; eismo dalyviui 
        sustoti ar neprad&#279;ti va&#382;iuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst&#371; 
        kitus eismo dalyvius <STRONG><FONT size=5>keisti jud&#279;jimo krypt&#303; arba 
        greit&#303;</FONT></STRONG>.</FONT></DIV>
        <DIV>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT size=2 face=Arial>"Auris" &lt;</FONT><A 
        href="mailto:Paciukas@gmail.com"><FONT size=2 
        face=Arial>Paciukas@gmail.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; 
        wrote in message </FONT><A 
        href="news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
        face=Arial>news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
        face=Arial>...</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial>&gt; IMHO i uzpakali 
        ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju <BR>&gt; 
        galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis 
        <BR>&gt; paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is 
        anksto.<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; "Ernikas" &lt;</FONT><A 
        href="mailto:ask@me.com"><FONT size=2 
        face=Arial>ask@me.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in 
        message <BR>&gt; </FONT><A 
        href="news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
        face=Arial>news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
        face=Arial>...<BR>&gt;&gt; Sveiki,<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Vakar toks 
        idomus ivykis buvo.<BR>&gt;&gt; Automobilis issuko is salutinio i kaire 
        ir pabaiges manevra neakseleravo, <BR>&gt;&gt; nes priekyje buvo 
        grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita 
        masina.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. 
        Vienas sako as jau ivaziaves i <BR>&gt;&gt; pagindini ir pabaiges 
        manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir <BR>&gt;&gt; nebuvo ka 
        daryti.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Klausimas pagal KET, kas yra manevras, 
        jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali <BR>&gt;&gt; buti traktuojama kaip 
        kazkoks pakisimas ir t.t.<BR>&gt;&gt; Teko isklausyti keliu advokatu 
        nuomones, bet KET nera ju duona, tai galiu <BR>&gt;&gt; pacituoti ju 
        argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio ir 
        <BR>&gt;&gt; susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines 
        puses abu teigia <BR>&gt;&gt; kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a 
        tai yra sankryza ar nea, jokio <BR>&gt;&gt; rysio nera, sako avt jei 
        butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto <BR>&gt;&gt; 
        kaltas.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Automibiliu sugadinimai: pirmo 
        automobilio galinis bamperis siek tiek <BR>&gt;&gt; arciau kaires puses, 
        antro automobilio priekis desine puse ir desinis <BR>&gt;&gt; sonas, 
        kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau 
        <BR>&gt;&gt; atejo.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Is anksto dekui uz 
        pasisakymus.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
        Ernikas<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt; <BR>&gt;</FONT> 
      </BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>