Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-17 15:12:47
Nu jei i stovincius sugebejo ikalti dar vienas isukinejantis is pagrindinio, tai jau kelias turejo buti ledas. O tai tada kokio velnio lendi pries kita auto, jei greiciausiai pats nesugebi pakankmai greitai issukti ir pavaziuoti. Imho, islindo is salutinio prieki alia kamstis tai niekur nejudesiu, o kur detis tas kuris vaziuoja pagrindiniu ir jis vertina, kad turi pries save dar maziausiai 7 metrus laisvo kelio (o ci a bac is islenda). Arba galima dar viena ideja iskelti, vaziuojantis salutiniu neisvaziavo i pagrinidni, o isslydo, nes nesugebejo sustoti pries sankryza su pagrindiniu keliu (kas manau ir buvo su treciu auto) :)

T:)

"Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnqiuh$ap9$1@trimpas.omnitel.net...
> na jei prisimenate kokia danga buvo, tai grynas ledas, kad be abs ir su 
> prastom padangom gali ciuozti nuo vienos sankryzos iki kitos kad vaziuojant 
> 50 km/h ar siek tiek mazesniu.
> 
> kas ta vieta zino tikriausia nekyla klausimu del dangos, bet dar i 
> stovincius ivaziaves kitas auto issukdamas is salutinio, tai vel irodo kad 
> vairavimo salygos buvo labai prastos.
> 
> o pagrindiniu keliu vaziuodamas zmogus turi ivertinti kad vaziuodamas 40-50 
> km/h gali laisvai ciuozti, kad ir 50 m ar nea?
> 
> Ernikas
> 
> 
> 
> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message 
> news:hnqfje$5d0$1@trimpas.omnitel.net...
>> net jei smugis ivyko 7 metrai nuo posukio, koks turi buti greitis, kad 
>> sustabdyti masina per toki atstuma nekalant i sikna?
>>
>>
>> VNO
>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
>> news:hno7uv$r3u$1@trimpas.omnitel.net...
>>> is paskojimo buciau states, kad kaltas tas kuris i sikna ivaziavo. Bet 
>>> kiek matau is shemos tai susidurimo vieta pazymeta dar sankryzoje ir jei 
>>> ten ivyko smugis, tai greiciausiai buvo nebaigtas isukimo manevras. Dar 
>>> is shemos ziurint tai automobilis nuvaziavo dar 7 metrus i prieki, tai 
>>> arba gavo toki smugi i sikna, kad dar nuleke 7 metrus arba "kas gali 
>>> paneikti, kad jis specialiai pavaziavo toliau po susidurimo" :) O ir 
>>> suzalojimai kaip ir rodytu, kad issukinejantis auto suko link desinio 
>>> kelkrascio (i pirma) o i ji atsitrenkes vaziavo arciau vidurio todel ir 
>>> skiriasi nudauzti kampai.
>>> O siaip tai kas susiras daugiua liudininku to ir tiesa :)
>>>
>>> T:)
>>>
>>> "Linas Petkevicius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
>>> news:hno6m2$ols$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>>>
>>>>> viskas ok :) issuko is salutinio kelio, niekam netrugde. uzbaige 
>>>>> manevra
>>>>> (jau judejo tiesiai). poto atleke zioplys nepasirinkes saugaus greicio 
>>>>> ir
>>>>> ivare i gala. ka cia dar diskutuot nematau.
>>>>>
>>>>
>>>> Seip diskutuotina situacija. Ir jei nera akivaizdziu buvusiu greiciu
>>>> irodymo, jei reikalas prieitu iki teismo, statyciau uz ta puse, kuri 
>>>> turi
>>>> labiau pasikausciusi advokata. Kolege pries N metu liko kalta, nors ne
>>>> zioplio vietoje buvo. Kita karta irgi teko skaityti kaip suvarte toki
>>>> issukanti - paklause, ar issukdamas ir susidurimo metu jis tikrai rode
>>>> posukio signala.
>>>> 
> 
> 
> 
>