ne zioplys, o ziople. o poreikis diskusijom kilo todel, kad policija interpretavo, kad kaltininkas yra automobilis A ir surase toki teksta, kas man kelia daug itarimu: pazeidimo esme: vairuodamas automobili nelygiareiksmiu keliu sankryzoje salutiniu keliu nedave kelio automobiliui vaziuojanciam pagrindiniu keliu, susidure ir abu automobilius apgadino., t.y. pazeide KET 158 punktus. Atsakomybe uz tai numatyta 127 str. 2 d. Prie to paties gal kas pasidalins naujausiomis KET, kur butu galima rasti placiau apie siuos straipsnius. Ernikas "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:hno0o6$egp$1@trimpas.omnitel.net... > On 03/16/2010 03:02 PM, Signalizacija wrote: >> 107. Ivaziuodamas i kelia is esanciu salia jo teritoriju, vairuotojas >> privalo duoti kelia juo vaziuojancioms transporto priemonems. >> Duoti kelia (nekliudyti) - eismo dalyviui sustoti ar nepradeti vaziuoti, >> nedaryti jokio manevro, kuris priverstu kitus eismo dalyvius *keisti >> judejimo krypti arba greiti*. > > viskas ok :) issuko is salutinio kelio, niekam netrugde. uzbaige manevra > (jau judejo tiesiai). poto atleke zioplys nepasirinkes saugaus greicio ir > ivare i gala. ka cia dar diskutuot nematau. > > >> "Auris" <Paciukas@gmail.com <mailto:Paciukas@gmail.com>> wrote in >> message news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net... >> > IMHO i uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo >> atveju >> > galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis >> > paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto. >> > >> > >> > "Ernikas" <ask@me.com <mailto:ask@me.com>> wrote in message >> > news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> >> >> >> Vakar toks idomus ivykis buvo. >> >> Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges manevra >> neakseleravo, >> >> nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita >> masina. >> >> >> >> Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i >> >> pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo >> ir >> >> nebuvo ka daryti. >> >> >> >> Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia >> gali >> >> buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t. >> >> Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai >> galiu >> >> pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po >> ivykio ir >> >> susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu >> teigia >> >> kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, >> jokio >> >> rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas >> auto >> >> kaltas. >> >> >> >> Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek >> >> arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis >> >> sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas >> jau >> >> atejo. >> >> >> >> Is anksto dekui uz pasisakymus. >> >> >> >> Ernikas >> >> >> >> >> >> >> > >> > >