Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-17 13:41:47
On 03/17/2010 01:30 PM, VNO wrote:
> gerai cia varai::)
> bet yra KET:
>
> 106. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
> 107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
>
> Jamam ua pagrinda 107 punkta.
> Cia nera nei zodzio del atsumu ar pan dalyko.
> Tad darytina papras isvada - auksciau minetoje situacijoje vairuotojas ivaziaves i kelia pazeide 106 ir 107 punktus.
>
> Ka pazeide, pagal tave, kitas vairuotojas?

vaziavo nesaugiu greiciu, nesilaike saugaus atstumo, neisvenge galimos 
kliuties ir t.t. ka tavo nuomone pazeidzia vairuotojas, kuris issuko is 
salutinio, nuvaziavo kilometra, ir tada jam i gala kazkas pasivijes 
ivaziavo?


>
> VNO
> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message news:hnnqcu$3pr$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 03/16/2010 11:12 AM, VNO wrote:
>>> dabar KET neieskosiu, bet man atrodo ten yra parasyta, kad is salutinio manevra galima daryti tik netrukdant pagr. keliu judanciai masinai.
>>> t.y. teoriskai as manau, kad kalta is salutinio isvaziavusi masina, nes ji priverte keisti vaziavima kitam automobiliui, sutrumpino jam stabdymo kelia.
>>
>> o jeigu is salutinio issukes nuvaziavai 50, 100, 200 metru ir tada tau
>> ivaziuoja? irgi gi tu is salutinio issukai. o jeigu uz kilometro
>> ivaziuoja? IMO, jeigu vaziuojantis pagrindiniu nesugebejo pamatyti is
>> kaires issukancio ar jau issukusio automobilio judanciu daug leciau ir
>> todel ivare i gala, tai jis ir kaltas.
>>
>>>
>>> o praktiskai situacija galima supapratinti: kas kaltas, jei is alutinio masina issoktu pries pat nosi?
>>> Ar  tada irgi kiltu klausimai?
>>
>> o kas yra 'pries pat nosi'? kiek dar skaitosi 'pries pat' ir kada jau
>> nebe pries pat?
>>
>>>
>>> Kas kaip "atejo" ir kas "sugedo" aplamai nesvarstomas dalykas.
>>>
>>> VNO
>>>
>>> "Ernikas"<ask@me.com>   wrote in message news:hnngkn$js9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> greiciasia per teismus niekas neis, nes auto apgadinimai labai mazai.
>>>> bet noris is tesines puses zinoti argumentus, nes kai kurie priestarauja
>>>> sveikai logikai.
>>>>
>>>> Ernikas
>>>>
>>>> "Ernikas"<ask@me.com>   wrote in message
>>>> news:hnngic$jo9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> bet mieste juk nuolat kliuciu yra, tik reikia ivertinti atstuma ir tada
>>>>> daryti manevra.
>>>>> man atrodo del uzlindimo ir uzkisimo galioja autostradose kur yra dielis
>>>>> greitis ar nea?
>>>>>
>>>>> man labiausia patiko, kad paziurekite auto padangas ir t.t. neaiskink ka
>>>>> reikes mes ta paziuresime.
>>>>>
>>>>> Ernikas
>>>>>
>>>>> "Evaldas"<sanya@takas.lt>   wrote in message
>>>>> news:hnng78$j6h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Mane už tokią situaciją nubaudė, ginčytis "komisijoje" beprasmiška, ramiu
>>>>>> snukiu pasakė - nesutinki - kreipkis į teismą. Patingėjau tąsytis, o ir
>>>>>> šioje situacijoje be liudininkų ką nors įrodyti bviltiška IMHO.
>>>>>> O dar nemaloniai nuteikia KET punktas, draudžiantis įvažiuoti į sankryžą
>>>>>> jei joje _ar už jos_ yra kliūtis. Punktas skirtas visai kitokiam tikslui,
>>>>>> bet tik idiotiškai suformuluotas ir taikomas.
>>>>>>
>>>>>> "Ernikas"<ask@me.com>   wrote in message
>>>>>> news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>
>>>>>>> Vakar toks idomus ivykis buvo.
>>>>>>> Ernikas
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>