as tau siulau paimti masina, nuvaziuoti i slapia aikstele ir pabandyti per 10 metru sustabdyti masina nuo pvz 40 km//h atlik, kad imtis butu, tai kokius 15 kartu. tada pamatuok stabdymo kelia ir paziurek i savo schema. as to nedariau, bet as netikiu, kad ~10 metru atstumas yra pakankamas. http://www.autoreview.ru/archive/2008/18/tyres/Graf-18_750.jpg VNO "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnnutn$bbn$1@trimpas.omnitel.net... > > "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message > news:hnns25$6g2$1@trimpas.omnitel.net... >> siuo atveju deja nebuvo kur spausti, nes butu galbut idomesnis ivykis ... >> >> Ernikas >> >> "Genys" <geniui@miskas.lt> wrote in message >> news:hnnrda$5dn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aš šiaip už tai, kad eismas būtų sklandus. Tad jei užlindai iš šalutinės >>> gatvės - spausk, kad kitų nestabdytum. >>> Čia kalba apie didesnius greičius greitose gatvėse. >>> >>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >>> news:hnnqh8$40c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 03/16/2010 01:28 PM, Genys wrote: >>>>> Netaikant šiam atvejui užknisa kai užbaigiusio manevrą (dažnai naglai >>>>> užlindusio) automobilio A vairuotojas (dažniau vairuotoja) mano, kad >>>>> tuo >>>>> jo didelės pastangos netrikdyti eismo baigiasi ir neakseleruoja (toliau >>>>> brūžina 1 bėgiu). >>>>> >>>> >>>> o visu dzigitu 'pareiga' pries kiekviena sankryza truputi paspaust, kad >>>> jau pries juos tai tikrai nieks nespetu islyst ir net minciu tokiu >>>> neturetu. >> >> >> > > > > >