On 03/16/2010 01:28 PM, Genys wrote: > Netaikant šiam atvejui užknisa kai užbaigiusio manevrą (dažnai naglai užlindusio) automobilio A vairuotojas (dažniau vairuotoja) mano, kad tuo jo didelės pastangos netrikdyti eismo baigiasi ir neakseleruoja (toliau brūžina 1 bėgiu). > o visu dzigitu 'pareiga' pries kiekviena sankryza truputi paspaust, kad jau pries juos tai tikrai nieks nespetu islyst ir net minciu tokiu neturetu. > "Ernikas"<ask@me.com> wrote in message news:hnnp1v$1bl$1@trimpas.omnitel.net... >> gaila, kad pareigunai nekreipia demesio i ivykio aplinkybes: >> 1. Automobilis A buvo uzbaiges manevara. >> 2. Automobilis A neakseleravo uzbaiges manevra nes buvo kliutis, todel nuo >> sankryzos ir nelabai toli nuvaziavo. >> 3. Automibilio B automobilis nepasirinko saugaus greicio, neivertino labai >> slidzios kelio dangos, senos auto be abs, savo prastu padangu ir t.t. >> >> Idomiausia dar kas pareigunai net nesistenge ivertinti auto padangos ir po >> keliu prasymu buvo pasakyta, kad surasysime ka reikes ;) >> >> Ernikas >> >> >> >> "BigM"<mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message >> news:hnnn64$u2q$1@trimpas.omnitel.net... >>> čia praktikoje taip, bet pagal KET nevisai. Tik bėda ta, kad tą "nevisai" >>> reikia įrodyti ir policija nesiterlioja. >>> >>> "Zveris"<durniu@laivas.lt> wrote in message >>> news:hnnm3l$sk9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kaltas įvažiavęs į užpakalį. Jeigu iš šalutinio kelio įsukusiai mašinai >>>> būtų "kaltą" į kampą, tada būtų blogai įsukusiam iš šalutinio kelio. O >>>> jei įčiuožta į galinę automobilio dalį, tai visada kaltas nesilaikęs >>>> atstumo.