Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-03-16 15:02:29
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=koi8-r" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18854">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>107. &#302;va&#382;iuodamas &#303; keli&#261; i&#353; esan&#269;i&#371; &#353;alia jo 
teritorij&#371;, vairuotojas privalo duoti keli&#261; juo va&#382;iuojan&#269;ioms transporto 
priemon&#279;ms.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Duoti keli&#261; (nekliudyti) &#8211; eismo dalyviui sustoti 
ar neprad&#279;ti va&#382;iuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst&#371; kitus eismo 
dalyvius <STRONG><FONT size=5>keisti jud&#279;jimo krypt&#303; arba 
greit&#303;</FONT></STRONG>.</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>"Auris" &lt;</FONT><A 
href="mailto:Paciukas@gmail.com"><FONT size=2 
face=Arial>Paciukas@gmail.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in 
message </FONT><A href="news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
face=Arial>news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial>&gt; IMHO i uzpakali 
ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju <BR>&gt; galima 
izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis <BR>&gt; 
paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto.<BR>&gt; <BR>&gt; 
<BR>&gt; "Ernikas" &lt;</FONT><A href="mailto:ask@me.com"><FONT size=2 
face=Arial>ask@me.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in message 
<BR>&gt; </FONT><A href="news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
face=Arial>news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...<BR>&gt;&gt; Sveiki,<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Vakar toks idomus 
ivykis buvo.<BR>&gt;&gt; Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges 
manevra neakseleravo, <BR>&gt;&gt; nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i 
gala iciuoze kita masina.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Kiekviena puse aisku traktuoja 
savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i <BR>&gt;&gt; pagindini ir pabaiges 
manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir <BR>&gt;&gt; nebuvo ka 
daryti.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo 
pabaiga pabaiga ir ar cia gali <BR>&gt;&gt; buti traktuojama kaip kazkoks 
pakisimas ir t.t.<BR>&gt;&gt; Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET 
nera ju duona, tai galiu <BR>&gt;&gt; pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima 
automobiliu padetis po ivykio ir <BR>&gt;&gt; susidurimo vieta, t.y. sonas, 
galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia <BR>&gt;&gt; kad kaltininkas yra 
ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, jokio <BR>&gt;&gt; rysio nera, 
sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto <BR>&gt;&gt; 
kaltas.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio 
galinis bamperis siek tiek <BR>&gt;&gt; arciau kaires puses, antro automobilio 
priekis desine puse ir desinis <BR>&gt;&gt; sonas, kapotas. Panasu kad 
atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau <BR>&gt;&gt; 
atejo.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Is anksto dekui uz 
pasisakymus.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Ernikas<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
<BR>&gt; <BR>&gt;</FONT></BODY></HTML>