<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META content="text/html; charset=koi8-r" http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18854"> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>Duoti kelią (nekliudyti) – eismo dalyviui sustoti ar nepradėti važiuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverstų kitus eismo dalyvius <STRONG><FONT size=5>keisti judėjimo kryptį arba greitį</FONT></STRONG>.</FONT></DIV> <DIV> </DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>"Auris" <</FONT><A href="mailto:Paciukas@gmail.com"><FONT size=2 face=Arial>Paciukas@gmail.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>> wrote in message </FONT><A href="news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial>> IMHO i uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju <BR>> galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis <BR>> paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto.<BR>> <BR>> <BR>> "Ernikas" <</FONT><A href="mailto:ask@me.com"><FONT size=2 face=Arial>ask@me.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>> wrote in message <BR>> </FONT><A href="news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...<BR>>> Sveiki,<BR>>><BR>>> Vakar toks idomus ivykis buvo.<BR>>> Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges manevra neakseleravo, <BR>>> nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita masina.<BR>>><BR>>> Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i <BR>>> pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir <BR>>> nebuvo ka daryti.<BR>>><BR>>> Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali <BR>>> buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t.<BR>>> Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai galiu <BR>>> pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio ir <BR>>> susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia <BR>>> kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, jokio <BR>>> rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto <BR>>> kaltas.<BR>>><BR>>> Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek <BR>>> arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis <BR>>> sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau <BR>>> atejo.<BR>>><BR>>> Is anksto dekui uz pasisakymus.<BR>>><BR>>> Ernikas<BR>>><BR>>><BR>>> <BR>> <BR>></FONT></BODY></HTML>