as tai is taves teises atimciau :) (nepyk, is tikruju negaliu to padaryti) Taigi rase - KET punktas yra, negali ivaziuoti i kelia jei tuo paciu sukelsi neaptoguma pagr. keliu vaziuojanciai masinai - ir ji bus priversta keisti savo trajektorija, greiti ir .tt. TU AKLAS? VNO "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnqiee$a0m$1@trimpas.omnitel.net... >O kur parasyta, kad padares manevra is salutinio i pagrindini, uzbaiges > manevra niekam nesutrukdes is jos reikia isvaziuoti greitai ? > juk pabaigus manevra isvaziuoti is sankryzos gali kad ir ant 5 km/h. > vat jei manevras nepabaigtas ir ikala i sona, tai tada nera net apie ka > sneketi. > > kaip tik kazkuriam post'e vienas piktinosi kad daznai taip buna padaro > manevra ir nespaudzia? > > Ernikas > > "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message > news:hnqgmo$74p$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> vaziavo nesaugiu greiciu, nesilaike saugaus atstumo, neisvenge galimos >>> kliuties ir t.t. ka tavo nuomone pazeidzia vairuotojas, kuris issuko is >>> salutinio, nuvaziavo kilometra, ir tada jam i gala kazkas pasivijes >>> ivaziavo? >>> >>> >> >> KOKI kilometra jis nuvaziavo? >> chema matei? >> Kiek ten metru nuo sankryzos stovi masina? >> >> Paieskok info koks yra stabdymo kelia nuo 50km/h iki nulio. >> >> ir dar: kas tau apsake, kad pagrindiniu keliu vaziaves asmuo "vaziavo >> nesaugiu greiciu, nesilaike saugaus atstumo, neisvenge galimos kliuties"? >> >> VNO > > >