> todel griskime prie pradzios A automobilis praleido kitas auto, isitikino, > kad niekam nemaisys, padare manevra ir tapo pagrindinio kelio dalyviu. > kazkaip niekur nerandu KET'e, kad butu nurodyta, kad turi nuvaziuoti tiek ir > tiek metru, ar isvaziuoti is sankryzos, kad jau skaitytusi, kad uzsieme savo > juosta ir tapo pagrindinio kelio dalyviu. > juk ivykis ivyko jau vaziuojant pagrindiniu keliu. > > visi mieste kenciame nuo uzlindinejimo ir naturalu, kad sitoje vietoje > norisi kaltinti, kad nepraleido, pats asmeniskai i diena minimum 3-4 tokius > atvejus matau. > > cia pvz. analogiska situacija issuko A is kiemo pavaziavus pora metru yra > "gulintis policininkas", naturalu, kad nespausi gaza, ivaziuoja i gala kita > masina ir bando aiskinti ko cia maisaisi, kodel neivertini kad man maisysi > ir t.t. kazkaip manau neprotingi argumentai? > nes tas argumentas, kad pagrindiniu lekiu ir niekur neziuriu ir nieko > nedarau kazkaip uztraukia poziuri ne ka mazesni kaip to paties minimo > dzigito ;) > na bet tu gal jau nevartok tu pigiu narkotiku arba pasidalink su mumis. kartoju tiems kas tanke: TU NEGALI KISTI NOSI I PAGRINDINI KELIA NEISITINES, KAD NETRUKDAI pagr. keliu vaziuojanciai masinai. Tau ka nedaeina, kad klaida darai ne isvaziavus ir tiesiai pavaziavus kelis metrus, o TADA KAI PRIEMI SPRENDIMA PAJUDETI. Argumentai yra PX. KET SKAITYK ZMOGAU, please!!! Ko tu cia savo teorijas kuri. pabusk jau, paziurek savo schema. negi tikesi, kad ivazivus i sankryva, pastacius masina tiesiai, kaz kas per kelias sekundes sustos, YPAC KAI TOKS ORA? VNO