gerai cia varai::) bet yra KET: 106. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams. 107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms. Jamam ua pagrinda 107 punkta. Cia nera nei zodzio del atsumu ar pan dalyko. Tad darytina papras isvada - auksciau minetoje situacijoje vairuotojas ivaziaves i kelia pazeide 106 ir 107 punktus. Ka pazeide, pagal tave, kitas vairuotojas? VNO "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:hnnqcu$3pr$1@trimpas.omnitel.net... > On 03/16/2010 11:12 AM, VNO wrote: >> dabar KET neieskosiu, bet man atrodo ten yra parasyta, kad is salutinio manevra galima daryti tik netrukdant pagr. keliu judanciai masinai. >> t.y. teoriskai as manau, kad kalta is salutinio isvaziavusi masina, nes ji priverte keisti vaziavima kitam automobiliui, sutrumpino jam stabdymo kelia. > > o jeigu is salutinio issukes nuvaziavai 50, 100, 200 metru ir tada tau > ivaziuoja? irgi gi tu is salutinio issukai. o jeigu uz kilometro > ivaziuoja? IMO, jeigu vaziuojantis pagrindiniu nesugebejo pamatyti is > kaires issukancio ar jau issukusio automobilio judanciu daug leciau ir > todel ivare i gala, tai jis ir kaltas. > >> >> o praktiskai situacija galima supapratinti: kas kaltas, jei is alutinio masina issoktu pries pat nosi? >> Ar tada irgi kiltu klausimai? > > o kas yra 'pries pat nosi'? kiek dar skaitosi 'pries pat' ir kada jau > nebe pries pat? > >> >> Kas kaip "atejo" ir kas "sugedo" aplamai nesvarstomas dalykas. >> >> VNO >> >> "Ernikas"<ask@me.com> wrote in message news:hnngkn$js9$1@trimpas.omnitel.net... >>> greiciasia per teismus niekas neis, nes auto apgadinimai labai mazai. >>> bet noris is tesines puses zinoti argumentus, nes kai kurie priestarauja >>> sveikai logikai. >>> >>> Ernikas >>> >>> "Ernikas"<ask@me.com> wrote in message >>> news:hnngic$jo9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet mieste juk nuolat kliuciu yra, tik reikia ivertinti atstuma ir tada >>>> daryti manevra. >>>> man atrodo del uzlindimo ir uzkisimo galioja autostradose kur yra dielis >>>> greitis ar nea? >>>> >>>> man labiausia patiko, kad paziurekite auto padangas ir t.t. neaiskink ka >>>> reikes mes ta paziuresime. >>>> >>>> Ernikas >>>> >>>> "Evaldas"<sanya@takas.lt> wrote in message >>>> news:hnng78$j6h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Mane už tokią situaciją nubaudė, ginčytis "komisijoje" beprasmiška, ramiu >>>>> snukiu pasakė - nesutinki - kreipkis į teismą. Patingėjau tąsytis, o ir >>>>> šioje situacijoje be liudininkų ką nors įrodyti bviltiška IMHO. >>>>> O dar nemaloniai nuteikia KET punktas, draudžiantis įvažiuoti į sankryžą >>>>> jei joje _ar už jos_ yra kliūtis. Punktas skirtas visai kitokiam tikslui, >>>>> bet tik idiotiškai suformuluotas ir taikomas. >>>>> >>>>> "Ernikas"<ask@me.com> wrote in message >>>>> news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> Vakar toks idomus ivykis buvo. >>>>>> Ernikas >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >