Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: VNO
Data: 2010-03-17 13:35:25
> Taip, tikrai reikia žiūrėti kokia buvo automobilių padėtis. Kiek autmobilis A vis tik pajudėjo jau būdamas savo eismo juostoje po manevro pabaigimo.

cia vienitelis sansas kaltininkui likti nenubaustam.
aisku manau iki teismo daeis, bet jei tam tikruose salygose vidutinis stabdymo kelias bus X, o nuo isvaziavimo is salutinio bus triskart didesnis kelias, tai logika, kad greitis buvo virsitas.
Klausimas tik ar tai buvo fiksuota.


> Mano supratimu, tai kaltas yra B.
Kodel?

> Taip pat gali kilti klausimas ar automobilio B vairuotojas važiavo saugiu greičiu. 
Galima nt nesvarstyti, nes nera jokiu dokumentuotu parodymu, kad vaziavo NEsaugiai.

Tai kelia abejonių todėl, kad už sankryžos buvo spūstis (todėl automobilis A neakseleravo). Beigi galima užduoti retorinį klausimą ar jei nebūtų pasimaišęs automobilis B, ar auka nebūtų tapes paskutinis spūstyje stovejes automobilis...

:D nu cia jau enekdotas :)


VNO