siaip susidurimo vieta pazymeta klaidingai, nes nera argumentu kuo remtis, o bandyta remtinti sukemis, kurbuvo atsitrenkes kitas autombolis, sukes savinkas nerastas. taigi manau viskas priklausys nuo advokatu ir klausima kaip toli nueis. Ernikas "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:hno7uv$r3u$1@trimpas.omnitel.net... > is paskojimo buciau states, kad kaltas tas kuris i sikna ivaziavo. Bet > kiek matau is shemos tai susidurimo vieta pazymeta dar sankryzoje ir jei > ten ivyko smugis, tai greiciausiai buvo nebaigtas isukimo manevras. Dar is > shemos ziurint tai automobilis nuvaziavo dar 7 metrus i prieki, tai arba > gavo toki smugi i sikna, kad dar nuleke 7 metrus arba "kas gali paneikti, > kad jis specialiai pavaziavo toliau po susidurimo" :) O ir suzalojimai > kaip ir rodytu, kad issukinejantis auto suko link desinio kelkrascio (i > pirma) o i ji atsitrenkes vaziavo arciau vidurio todel ir skiriasi > nudauzti kampai. > O siaip tai kas susiras daugiua liudininku to ir tiesa :) > > T:) > > "Linas Petkevicius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message > news:hno6m2$ols$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> >>> viskas ok :) issuko is salutinio kelio, niekam netrugde. uzbaige manevra >>> (jau judejo tiesiai). poto atleke zioplys nepasirinkes saugaus greicio >>> ir >>> ivare i gala. ka cia dar diskutuot nematau. >>> >> >> Seip diskutuotina situacija. Ir jei nera akivaizdziu buvusiu greiciu >> irodymo, jei reikalas prieitu iki teismo, statyciau uz ta puse, kuri turi >> labiau pasikausciusi advokata. Kolege pries N metu liko kalta, nors ne >> zioplio vietoje buvo. Kita karta irgi teko skaityti kaip suvarte toki >> issukanti - paklause, ar issukdamas ir susidurimo metu jis tikrai rode >> posukio signala. >>