Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Genys
Data: 2010-03-16 13:28:42
Netaikant šiam atvejui užknisa kai užbaigiusio manevrą (dažnai naglai užlindusio) automobilio A vairuotojas (dažniau vairuotoja) mano, kad tuo jo didelės pastangos netrikdyti eismo baigiasi ir neakseleruoja (toliau brūžina 1 bėgiu).

"Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnnp1v$1bl$1@trimpas.omnitel.net...
> gaila, kad pareigunai  nekreipia demesio i ivykio aplinkybes:
> 1. Automobilis A buvo uzbaiges manevara.
> 2. Automobilis A neakseleravo uzbaiges manevra nes buvo kliutis, todel nuo 
> sankryzos ir nelabai toli nuvaziavo.
> 3. Automibilio B automobilis nepasirinko saugaus greicio, neivertino labai 
> slidzios kelio dangos, senos auto be abs, savo prastu padangu ir t.t.
> 
> Idomiausia dar kas pareigunai net nesistenge ivertinti auto padangos ir po 
> keliu prasymu buvo pasakyta, kad surasysime ka reikes ;)
> 
> Ernikas
> 
> 
> 
> "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message 
> news:hnnn64$u2q$1@trimpas.omnitel.net...
>> čia praktikoje taip, bet pagal KET nevisai. Tik bėda ta, kad tą "nevisai" 
>> reikia įrodyti ir policija nesiterlioja.
>>
>> "Zveris" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
>> news:hnnm3l$sk9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kaltas įvažiavęs į užpakalį. Jeigu iš šalutinio kelio įsukusiai mašinai 
>>> būtų "kaltą" į kampą, tada būtų blogai įsukusiam iš šalutinio kelio. O 
>>> jei įčiuožta į galinę automobilio dalį, tai visada kaltas nesilaikęs 
>>> atstumo.