Netaikant šiam atvejui užknisa kai užbaigiusio manevrą (dažnai naglai užlindusio) automobilio A vairuotojas (dažniau vairuotoja) mano, kad tuo jo didelės pastangos netrikdyti eismo baigiasi ir neakseleruoja (toliau brūžina 1 bėgiu). "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnnp1v$1bl$1@trimpas.omnitel.net... > gaila, kad pareigunai nekreipia demesio i ivykio aplinkybes: > 1. Automobilis A buvo uzbaiges manevara. > 2. Automobilis A neakseleravo uzbaiges manevra nes buvo kliutis, todel nuo > sankryzos ir nelabai toli nuvaziavo. > 3. Automibilio B automobilis nepasirinko saugaus greicio, neivertino labai > slidzios kelio dangos, senos auto be abs, savo prastu padangu ir t.t. > > Idomiausia dar kas pareigunai net nesistenge ivertinti auto padangos ir po > keliu prasymu buvo pasakyta, kad surasysime ka reikes ;) > > Ernikas > > > > "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message > news:hnnn64$u2q$1@trimpas.omnitel.net... >> čia praktikoje taip, bet pagal KET nevisai. Tik bėda ta, kad tą "nevisai" >> reikia įrodyti ir policija nesiterlioja. >> >> "Zveris" <durniu@laivas.lt> wrote in message >> news:hnnm3l$sk9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaltas įvažiavęs į užpakalį. Jeigu iš šalutinio kelio įsukusiai mašinai >>> būtų "kaltą" į kampą, tada būtų blogai įsukusiam iš šalutinio kelio. O >>> jei įčiuožta į galinę automobilio dalį, tai visada kaltas nesilaikęs >>> atstumo.