Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-16 18:43:34
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=koi8-r">
<META content="MSHTML 6.00.6000.16945" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>tavo ta dainele ka "B" turejo ir ko neturejo biski 
jau atsibodo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>o tu isivertinai ar galesi normaliai baigti 
manevra, ar netrukdysi? ko lendi, jei matai kad grustis ir neturesi kur dingti? 
</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>p.s. matosi, kad savo rasliavoj esi truputi 
pasimetes ir savo nekaltumu toli grazu netikras.&nbsp;patiko apie ta "letai 
isukanti automobili". fig ten tavo manevras buvo baigtas, arba buvo baigtas kai 
jau atsimuse.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"Ernikas" &lt;<A href="mailto:ask@me.com">ask@me.com</A>&gt; para&#353;&#279; 
  naujien&#371; prane&#353;ime:hnnvs8$d0k$1@trimpas.omnitel.net...</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>taip sutinku, taciau nepamirskime, kad automiblio 
  A priekyje tolygu vaziavima sutrukde grustis.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>juk automobilis B matydama grusti ir matydamas 
  letai isukanti automobili vadovaujantis sveiku protu ir ivertindamas slidzia 
  danga turejo pradeti anksciau stabdyti arba leciau vaziuoti, taciau siuo 
  atveju greiciausia slidi kelio danga nebuvo ivertinta.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>kaip reiketu traktuoti si aspekta?</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Ernikas</FONT></DIV>
  <BLOCKQUOTE 
  style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>"Signalizacija" &lt;<A 
    href="mailto:signalizacija.master@gmail.com">signalizacija.master@gmail..com</A>&gt; 
    wrote in message <A 
    href="news:hnnvh5$cdj$1@trimpas.omnitel.net">news:hnnvh5$cdj$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>107. &#302;va&#382;iuodamas &#303; keli&#261; i&#353; esan&#269;i&#371; &#353;alia jo 
    teritorij&#371;, vairuotojas privalo duoti keli&#261; juo va&#382;iuojan&#269;ioms transporto 
    priemon&#279;ms.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>Duoti keli&#261; (nekliudyti) &#8211; eismo dalyviui 
    sustoti ar neprad&#279;ti va&#382;iuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst&#371; kitus 
    eismo dalyvius <STRONG><FONT size=5>keisti jud&#279;jimo krypt&#303; arba 
    greit&#303;</FONT></STRONG>.</FONT></DIV>
    <DIV>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>"Auris" &lt;</FONT><A 
    href="mailto:Paciukas@gmail.com"><FONT face=Arial 
    size=2>Paciukas@gmail.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
    message </FONT><A href="news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
    face=Arial size=2>news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
    face=Arial size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>&gt; IMHO i 
    uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju <BR>&gt; 
    galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis <BR>&gt; 
    paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto.<BR>&gt; 
    <BR>&gt; <BR>&gt; "Ernikas" &lt;</FONT><A href="mailto:ask@me.com"><FONT 
    face=Arial size=2>ask@me.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
    message <BR>&gt; </FONT><A 
    href="news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
    size=2>news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
    size=2>...<BR>&gt;&gt; Sveiki,<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Vakar toks idomus 
    ivykis buvo.<BR>&gt;&gt; Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges 
    manevra neakseleravo, <BR>&gt;&gt; nes priekyje buvo grustis, o tuo 
    memomentu i gala iciuoze kita masina.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Kiekviena puse 
    aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i <BR>&gt;&gt; 
    pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir 
    <BR>&gt;&gt; nebuvo ka daryti.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Klausimas pagal KET, 
    kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali <BR>&gt;&gt; buti 
    traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t.<BR>&gt;&gt; Teko isklausyti keliu 
    advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai galiu <BR>&gt;&gt; pacituoti 
    ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio ir <BR>&gt;&gt; 
    susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia 
    <BR>&gt;&gt; kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar 
    nea, jokio <BR>&gt;&gt; rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada 
    jau butu pirmas auto <BR>&gt;&gt; kaltas.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
    Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek 
    <BR>&gt;&gt; arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir 
    desinis <BR>&gt;&gt; sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek 
    tiek skersas jau <BR>&gt;&gt; atejo.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Is anksto dekui 
    uz pasisakymus.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
    Ernikas<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt; <BR>&gt;</FONT> 
  </BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>