Na tokiu atveju turetu uztekt baudos uz avarines sitaucijos sukelima "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:hnqhfa$8eo$1@trimpas.omnitel.net... > nu va gal ir gana objektyvus kriterijus, kad atstumas turetu buti toks, > kad vaziuojantis pagrindiniu nevirsydamas greicio galetu pilnai sustoti. > Is aprasytos shemos ir pazymetos susidurimo veitos matytusi, kad nei > vertinant susidurimo veita, nei imant tuos 7 metrus sunku butu pagrysti, > kad tas atstumas buvo pakankamas isvengti susidurimo. Kazkaip linkstu, kad > kaltas issukinejantis is salutinio. > > T:) > > "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message > news:hnqgpa$793$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> kur ivardinta kiek turi likt metru? >> >> paskaiciuok kiek reikia metru pilnam sustojimui. >> jei tas atstumas mazesnis (nekalbant apie KET nusizengimus ivaziuojant is >> salutinio) tai garantuotai tas ivazaves i kelia ir bus kaltas. >> >> VNO >> >>> >>>> gal nori papraktikuoti, tu minsu su masina pagr. keliu, o as >>>> uzbaiginesiu manevrus tokiu budu. >>>> >>>> tik palauk, raiu masina, kuriai subine reikia paremontuoti. >>>> >>>>> 2. Automobilis A neakseleravo uzbaiges manevra nes buvo kliutis, todel >>>>> nuo >>>>> sankryzos ir nelabai toli nuvaziavo. >>>> >>>> Uzfiksuota, irodyta ar tai tik kaltininko svajones? >>>> >>>>> 3. Automibilio B automobilis nepasirinko saugaus greicio, neivertino >>>>> labai >>>>> slidzios kelio dangos, senos auto be abs, savo prastu padangu ir t.t. >>>> >>>> :) >>>> >>>> >>>> >>>> VNO >>>