Ale kas tokiems teises duoda? "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:hnrhk0$i4o$1@trimpas.omnitel.net... > >> todel griskime prie pradzios A automobilis praleido kitas auto, >> isitikino, >> kad niekam nemaisys, padare manevra ir tapo pagrindinio kelio dalyviu. >> kazkaip niekur nerandu KET'e, kad butu nurodyta, kad turi nuvaziuoti tiek >> ir >> tiek metru, ar isvaziuoti is sankryzos, kad jau skaitytusi, kad uzsieme >> savo >> juosta ir tapo pagrindinio kelio dalyviu. >> juk ivykis ivyko jau vaziuojant pagrindiniu keliu. >> >> visi mieste kenciame nuo uzlindinejimo ir naturalu, kad sitoje vietoje >> norisi kaltinti, kad nepraleido, pats asmeniskai i diena minimum 3-4 >> tokius >> atvejus matau. >> >> cia pvz. analogiska situacija issuko A is kiemo pavaziavus pora metru yra >> "gulintis policininkas", naturalu, kad nespausi gaza, ivaziuoja i gala >> kita >> masina ir bando aiskinti ko cia maisaisi, kodel neivertini kad man >> maisysi >> ir t.t. kazkaip manau neprotingi argumentai? >> nes tas argumentas, kad pagrindiniu lekiu ir niekur neziuriu ir nieko >> nedarau kazkaip uztraukia poziuri ne ka mazesni kaip to paties minimo >> dzigito ;) >> > > na bet tu gal jau nevartok tu pigiu narkotiku arba pasidalink su mumis. > kartoju tiems kas tanke: TU NEGALI KISTI NOSI I PAGRINDINI KELIA > NEISITINES, KAD NETRUKDAI pagr. keliu vaziuojanciai masinai. > > Tau ka nedaeina, kad klaida darai ne isvaziavus ir tiesiai pavaziavus > kelis metrus, o TADA KAI PRIEMI SPRENDIMA PAJUDETI. > > Argumentai yra PX. > KET SKAITYK ZMOGAU, please!!! > > Ko tu cia savo teorijas kuri. > pabusk jau, paziurek savo schema. > > negi tikesi, kad ivazivus i sankryva, pastacius masina tiesiai, kaz kas > per kelias sekundes sustos, YPAC KAI TOKS ORA? > > VNO