Ne, visų džigitų pareiga yra užlįst prieš pat nosį, manant, kad kitas, važiuojantis pagrindiniu keliu, gali ir pristabdyti "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:hnnqh8$40c$1@trimpas.omnitel.net... > On 03/16/2010 01:28 PM, Genys wrote: >> Netaikant šiam atvejui užknisa kai užbaigiusio manevrą (dažnai naglai užlindusio) automobilio A vairuotojas (dažniau vairuotoja) mano, kad tuo jo didelės pastangos netrikdyti eismo baigiasi ir neakseleruoja (toliau brūžina 1 bėgiu). >> > > o visu dzigitu 'pareiga' pries kiekviena sankryza truputi paspaust, kad > jau pries juos tai tikrai nieks nespetu islyst ir net minciu tokiu neturetu. > >> "Ernikas"<ask@me.com> wrote in message news:hnnp1v$1bl$1@trimpas.omnitel.net... >>> gaila, kad pareigunai nekreipia demesio i ivykio aplinkybes: >>> 1. Automobilis A buvo uzbaiges manevara. >>> 2. Automobilis A neakseleravo uzbaiges manevra nes buvo kliutis, todel nuo >>> sankryzos ir nelabai toli nuvaziavo. >>> 3. Automibilio B automobilis nepasirinko saugaus greicio, neivertino labai >>> slidzios kelio dangos, senos auto be abs, savo prastu padangu ir t.t. >>> >>> Idomiausia dar kas pareigunai net nesistenge ivertinti auto padangos ir po >>> keliu prasymu buvo pasakyta, kad surasysime ka reikes ;) >>> >>> Ernikas >>> >>> >>> >>> "BigM"<mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message >>> news:hnnn64$u2q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> čia praktikoje taip, bet pagal KET nevisai. Tik bėda ta, kad tą "nevisai" >>>> reikia įrodyti ir policija nesiterlioja. >>>> >>>> "Zveris"<durniu@laivas.lt> wrote in message >>>> news:hnnm3l$sk9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kaltas įvažiavęs į užpakalį. Jeigu iš šalutinio kelio įsukusiai mašinai >>>>> būtų "kaltą" į kampą, tada būtų blogai įsukusiam iš šalutinio kelio. O >>>>> jei įčiuožta į galinę automobilio dalį, tai visada kaltas nesilaikęs >>>>> atstumo. >