> na jei prisimenate kokia danga buvo, tai grynas ledas, kad be abs ir su > prastom padangom gali ciuozti nuo vienos sankryzos iki kitos kad vaziuojant > 50 km/h ar siek tiek mazesniu. pamirsk abs ar ne abs. abs leidzia manevruoti, kelio jis dazniausiai netrumpina. > > kas ta vieta zino tikriausia nekyla klausimu del dangos, bet dar i > stovincius ivaziaves kitas auto issukdamas is salutinio, tai vel irodo kad > vairavimo salygos buvo labai prastos. tikrai nekyla. bet tau matau sunku sau pasakyti: per daug pasitikejau savimi ir ikisau nosi i per maza tarpa. tau vis norsi ieskoti manvero pabaiga, abs, padangas ir t.t. > o pagrindiniu keliu vaziuodamas zmogus turi ivertinti kad vaziuodamas 40-50 > km/h gali laisvai ciuozti, kad ir 50 m ar nea? pagrindiniu vaziuodmas jis irgi vertina. tik nereikia to sieti su tavo noru nevertinti savo vaziavimo i pagrindini kelia. man rudeni ikale i masina bobute - ji vare per raudona, as per zalia. cia, kad tau butu paprasciau suprati - situacija kaip ir tavo, tik man dar sviesoforas buvo. Tai va - stabdeme abu, bet susutoti nepavyko, teko pristabdyti bamperiu, fara ir kapotu. negi tu dabar pradesi man aiskinti del jos manevro, mano vaziavimo greicio ir kas i ka turiu ziureti. tas pat ir pas tave - ten zmogus gal ziurejo kaip atlikti kita manevra, ziurejo i galine veidrodeli ir t.t. Cia gi viskas sekundziu keliu reikalas. Tavo situacija 100% vienoda. Ana masina vaziuoavo skaityk per zalia, o tu per raudona. tik tavo atveju galima oficialiai "per raudona" vaziuoti, o mano - ne. bet tai nereskai, kad pagrindinio kelio savoka (aka zalias sviesoforo signalas) nustoja galioti, net jei yra ledas, tamsu, lietus, skauda subine po darbo ir zmona neduoda. VNO