tai vat ar jis skaiciuojamas iki piko? tada taip, gaunasi, kad i si laika ieina ir pedalo paspaudimo laikas, nors isgirdus toki termina, noretusi galvoti apie grynai technini stabdziu "lag'a" :) t.y kiek atsilieka kaladeles nuo pedalo spaudimo, kas mano manymu turetu buti gerokai maziau, nei 0,2 sekundes.Tikriausiai visgi skaiciuoja su pedalo eiga. Dex Jonas Sergejenka wrote: > Dex, na, aš suprantu, kad "apytiksliai lygus 0", tačiau nelygus juk? :) > Kad ir 0.1 ar 0.05 sek - reik įvertinti pedalo eigą, stiprintuvo veikimą, be to, norėčiau kreipti dėmesį ir į stabdymo intensyvumo kreivę (nuo momento, kai kaladėlės prisilietė prie disko, iki momento, kai pasiekė prispaudimo jėgos piką). > Taip, atstumas tarp kaladėlių ir disko yra mažas, bet yra. > > Jei stabdžių veikimas pasireikštų 100% intensyvumu lygiai per 0 milisekiundžių, tai lekiant tinkamai paruoštu plentu ir prilietus pedalą užsiblokuotų ratai, ir nx išnešiotų visas padangas, net ABS nespėtų suveikti :))))) > Tik pyst bobudė į kelią - ir tu jau ant obodų čiuoži... > > "Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message news:hnqvmn$svd$1@trimpas.omnitel.net... >> bet is principo tai neteisingas terminas parinktas, cia panasiau i >> "pedalo nuspaudimo laika", o ne "stabdziu reakcijos laika". >> >> Hidraauliniuose stabdziuose reakcijos laikas turetu buti apytiksliai >> lygus 0, skirtingai nei atmosferiniuose (autobusai, sunkvezimiai), kur >> jau protinga butu vartoti termina - stabdziu reakcijos laikas. >> >> Dex >>