> dalinai), nebus reklamos sąnaudų. Kaip ir nereikės (pri)dengti vaistų > maržomis pusės savo nevaistinio (nebūtinojo) ir elastingojo asortimento. Tai pagal tave reklama - tik bereikalingos išlaidos, be jos pelningumas būtų didesnis? Tai privatus kapitalas visur yra toks kvailas, kad išmeta pinigus reklamai, dėl ko sumažina savo pelną? Su tuo nevaistiniu asortimentu kaip tik yra atvirkščiai. Receptinių vaistų maržos yra reguliuojamos, jų pardavimo kiekis ribotas, todėl kaip tik atsiima pardavinėdami visokius papildus ir homeopatijas. Beje, sprendžiant pagal pažįstamus garbaus amžiaus žmones, jie daugiausiai pinigų ir išleidžia tiems papildams, nes dauguma tikrai reikalingų ir veiksmingų vaistų yra kompensuojami. Pvz., pas mano tėvą prištabeliuota pilna spintelė visokių papildų. Žiūri visas tas "sveikatos" laidais ir perka ką reklamuoja pasamdyti profesoriai. Ir pažįstama vaistininkė sako, kad pagal papildų pirkimo asortimentą galima nuspręsti ką praeitą savaitę reklamavo "sveikatos" laidos. Bet žmogus turi pasirinkimo laisvę - vienas už atliekamą eurą nusipirks papildų, kitas naują drabužį, trečias kelionei susitaupys - kas kokius prioritetus turi.