Bet juk tos papildų marketingo sąnaudos ir skirtos iš papildų gaunamam pelnui didinti. Jeigu nedidintų, tai ir nedarytų tų sąnaudų. 2016-11-07 23:31, Laimis rašė: > RaR rašė: > >> Jeigu receptinių vaistų pardavimo reklama neveikia, tai gal jų ir >> nereklamuoja? Gal reklamuoja tik tuos produktus, kurių pardavimus >> reklama veikia? Ar tu turi a priori susidaręs nuomonę, kad verslininkai > > Tai apie ką aš ir rašau. Visų pirma, berods, neleidžiama reklamuoti > (receptinių) vaistų. Antra: privati vaistinė, turėdama ~pusę > _nevaistinio_ asortimento yra priversta jį „aptarnauti“ > (marketingas/reklama, logistika, apskaita), o to visiškai nereikėtų > valstybinei, nes ji prekiautų tik (receptiniais) vaistais. Nėra > reklamos/marketingo poreikio, nėra ir jo sąnaudų. >