Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: RaR
Data: 2016-11-07 16:55:23
> Taip neteigiau. Reklama dažnai yra būtinosios sąnaudos, kad apskritai
> būtų galima parduoti dalį prekių, išlaikyti pardavimus/pelningumumą ir
> neturėti nuostolio. Reklama, be abejo, didina (iki tam tikros ribos) kai
> kurių prekių pardavimus, tačiau vaistai (bent jau dauguma receptinių ir
> apskritai) nėra ta prekė.
>

Jeigu receptinių vaistų pardavimo reklama neveikia, tai gal jų ir 
nereklamuoja? Gal reklamuoja tik tuos produktus, kurių pardavimus 
reklama veikia? Ar tu turi a priori susidaręs nuomonę, kad verslininkai 
yra kvaili, nedaro jokių rinkos tyrimų, reklamuoja bet ką ir 
neskaičiuoja kas atsiperka, o kas nuostolinga? O kitą vertus pačių 
vaistinių reklama gali padėti parduoti daugiau tų pačių receptinių 
vaistų nei konkurentui.

Dar dėl tų maržų. Draugas sukasi mažmeninėje prekyboje prie visokių 
skudurų. Tai jo teigimu, daugelio skudurų, importuojamų iš kinijos 
mažmeninė kaina 15-20x didesnė už pirkimo yra tai yra normalus 
antkainis. Jį sumažinus iki <10x veikla jau būtų nuostolinga. Dažno 
produkto pagaminimo savikaina sudaro tik labai mažą mažmeninės kainos 
dalį, kadangi kainuoja muitai, PVM, darbuotojų atlyginimai su visais GPM 
ir sodromis, tiekėjų paieškos, reklama, sandėlio išlaikymas, buhalterinė 
apskaita, prekybos vietos nuoma ir įrengimas ir t.t. Aišku, kai apie 
tokius antkainius išgirsta paprastas vartotojas, jam akys iššoka ant 
galvos ir verslininkas tampa plėšiku, kurį reikia sušaudyti.