> Taip neteigiau. Reklama dažnai yra būtinosios sąnaudos, kad apskritai > būtų galima parduoti dalį prekių, išlaikyti pardavimus/pelningumumą ir > neturėti nuostolio. Reklama, be abejo, didina (iki tam tikros ribos) kai > kurių prekių pardavimus, tačiau vaistai (bent jau dauguma receptinių ir > apskritai) nėra ta prekė. > Jeigu receptinių vaistų pardavimo reklama neveikia, tai gal jų ir nereklamuoja? Gal reklamuoja tik tuos produktus, kurių pardavimus reklama veikia? Ar tu turi a priori susidaręs nuomonę, kad verslininkai yra kvaili, nedaro jokių rinkos tyrimų, reklamuoja bet ką ir neskaičiuoja kas atsiperka, o kas nuostolinga? O kitą vertus pačių vaistinių reklama gali padėti parduoti daugiau tų pačių receptinių vaistų nei konkurentui. Dar dėl tų maržų. Draugas sukasi mažmeninėje prekyboje prie visokių skudurų. Tai jo teigimu, daugelio skudurų, importuojamų iš kinijos mažmeninė kaina 15-20x didesnė už pirkimo yra tai yra normalus antkainis. Jį sumažinus iki <10x veikla jau būtų nuostolinga. Dažno produkto pagaminimo savikaina sudaro tik labai mažą mažmeninės kainos dalį, kadangi kainuoja muitai, PVM, darbuotojų atlyginimai su visais GPM ir sodromis, tiekėjų paieškos, reklama, sandėlio išlaikymas, buhalterinė apskaita, prekybos vietos nuoma ir įrengimas ir t.t. Aišku, kai apie tokius antkainius išgirsta paprastas vartotojas, jam akys iššoka ant galvos ir verslininkas tampa plėšiku, kurį reikia sušaudyti.