Bent jau Vokietijoje tai Padugne galetu pakomentuoti kaip einama. Vienas klientas Sveicarijoje ejo, tai sake is pradziu su kompu prisijunge ir atspausdino emsion test duomenis per OBD ka isduoda, o po to dar apziurejo ar nera siuliu jokiu papildomu ismetime, nes tipo emigrantai nesaziningi ir ispjaustineja filtrus. Bet fiziskai nematavo, o pas mus zada matuoti izmetima. Prie progos uzklausiu vienos is TA stociu vadova prie kavos puoduko, ka naujo per mokymus kalbejo, kuriuose neseniai jis buvo markatas "ev" <evlds@bbd.bb> wrote in message news:n1aaml$83o$1@trimpas.omnitel.net... > nu tokiu atveju tikrai puse LT verktu smarkiai. > o tai siuo metu kazkur ES jau yra tokie griezti tikrinimai? > pasikartosiu su klausimu, DE su isoperuotu DPF praeina TUV ar ne? > > On 11/03/2015 02:32 PM, markatas wrote: >> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui >> kietu >> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai >> klausimu ar yra DPF ar nera nekils. >> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki Euro >> 4 >> normatyvu ir tiek >