Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Tomas
Data: 2015-11-04 20:32:29
Tai yra teisibė, ar nėra?

2015-11-04 20:24, CodeC rašė:
> On 2015.11.04 19:36, Dainiushas wrote:
>>
>> nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? Gal
>> tik nejuokink.... :)
>>
>> gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos pasidaro
>> +2ltr/100?
>
> nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai.
> bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek
> elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda
> elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu
> mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo
> softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu
> sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir
> sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to,
> nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura.
>
>> o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų sąnaudos
>> didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą laiką. Ir
>> vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika
>> nesueina....
>
> sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra
> nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika
> reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba
> neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio
> korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera.
> jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai
> veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys.
>
>>
>