Tai yra teisibė, ar nėra? 2015-11-04 20:24, CodeC rašė: > On 2015.11.04 19:36, Dainiushas wrote: >> >> nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? Gal >> tik nejuokink.... :) >> >> gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos pasidaro >> +2ltr/100? > > nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai. > bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek > elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda > elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu > mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo > softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu > sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir > sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to, > nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura. > >> o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų sąnaudos >> didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą laiką. Ir >> vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika >> nesueina.... > > sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra > nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika > reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba > neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio > korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera. > jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai > veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys. > >> >