tai gi pas mane sedet galima buvo nors visa diena, nei kvapo nei dumo nebuvo:) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:n1d4rb$il9$1@trimpas.omnitel.net... > kietąsias daleles. > > žiū, gal nori eksperimentą - aš atvažiuoju kokia nors mašina su DPF'u, tu > su, kad ir su savo Volva. ir pažiūrim, kad ilgiau išsėdės uždarytam > garaže - aš su savo ar tu su savo? :) > > On 11/4/2015 4:27 PM, CodeC wrote: >> nu surasei viska taip kad xj suprasi. >> tai ok, reiskia NOX nesumazina. bent tiek sutarem :) >> tai ka sumazina? kame ta ekologija? >> >> On 11/04/2015 04:25 PM, Dainiushas wrote: >>> o aš kažkur sakiau, kad DPF'as sumažina NOx? >>> >>> On 11/4/2015 4:19 PM, CodeC wrote: >>>> papasakok kaip DPF sumazina NOX. ir prie ko cia jo isdeginimas? >>>> >>>> On 11/04/2015 04:15 PM, Dainiushas wrote: >>>>> NOx atskira tema, ten reikia žemint degimo temperatūrą, tam EGR'as, o >>>>> paskui - arba filtras kuris išdeginamas salerka arba AdBlue. >>>>> >>>>> On 11/4/2015 4:09 PM, spakainas wrote: >>>>>> Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia >>>>>> temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos >>>>>> konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina >>>>>> suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota >>>>>> tam >>>>>> dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą). >>>>>> Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime >>>>>> temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra >>>>>> nelygu >>>>>> ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini >>>>>> sąnaudas, >>>>>> išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t. >>>>>> Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste >>>>>> važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net >>>>>> rašė, >>>>>> kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas >>>>>> senai >>>>>> buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai. >>>>>> >>>> >>> >> >