na tai ir DPF greičiausiai buvo nesugedęs :). Tiesiog ant jo labai greitai pasimato periferijos gedimai - pradedant davikliais ir baigiant turbinom/purkštukais. On 11/4/2015 4:42 PM, kaiser wrote: > Tepalo nedegina kol kas (tris kart į medį), tai nežinau kokio gedimo man > ieškot. Per gerus metus didžiausias "gedimas" buvo DPF. > > On 2015.11.04 16:38, Dainiushas wrote: >> neįsivaizduoju, rado pjaunant jau filtrą irgi :). >> >> Ar sprendžia viską, nežinau, nes periferijos ten dar daug aplink variklį >> - o tos šlangutės skirtos matuot slėgį prieš filtrą ir po idant žinot >> kada pradėt regeneruot. Tai kaip gali veikt filtras, jei matuojamas >> atmosferos slėgis? >> Apskritai, kol variklis nedegina tepalo, labiausiai tikėtina, kad >> filtras yra kito gedimo pasekmė. >> >> On 11/4/2015 4:35 PM, kaiser wrote: >>> Ne, man nereikia, nes nebeaktualu. O ir nežinau ką tos šlangutės daro. >>> Bet kuriuo atveju, turbūt visuotinės 1.9 cdti dažnų regeneracijų >>> problemos neišsprendžia? >>> >>> On 2015.11.04 16:14, Dainiushas wrote: >>>> analogiškam karuty buvo rastos nupuvę šlangutės 17, 18. čia išmetimo >>>> slėgio davikliai. Toliau manau nereikia pasakot? >>>> >>>> On 11/4/2015 4:07 PM, kaiser wrote: >>>>> Kyla. Bet matant kad ten šioks toks slėgis susidaro, kai užsikiša DPF, >>>>> tai nenustebčiau kad nuo to paties slėgio ir išsisandarina. Kaip jau >>>>> minėjau, ne man vienam tai pasireiškė. Reiškia kažkur silpna vieta >>>>> yra. >>>>> Na, bet čia tik mano nekvalifikuotas spėjimas ;) >>>>> >>>>> On 2015.11.04 15:39, Dainiushas wrote: >>>>>> o nekyla minčių, kad tvarkingo automobilio išmetimo sistema turi būt >>>>>> sandari? >>>>>> >>>>>> >>