Tepalo nedegina kol kas (tris kart į medį), tai nežinau kokio gedimo man ieškot. Per gerus metus didžiausias "gedimas" buvo DPF. On 2015.11.04 16:38, Dainiushas wrote: > neįsivaizduoju, rado pjaunant jau filtrą irgi :). > > Ar sprendžia viską, nežinau, nes periferijos ten dar daug aplink variklį > - o tos šlangutės skirtos matuot slėgį prieš filtrą ir po idant žinot > kada pradėt regeneruot. Tai kaip gali veikt filtras, jei matuojamas > atmosferos slėgis? > Apskritai, kol variklis nedegina tepalo, labiausiai tikėtina, kad > filtras yra kito gedimo pasekmė. > > On 11/4/2015 4:35 PM, kaiser wrote: >> Ne, man nereikia, nes nebeaktualu. O ir nežinau ką tos šlangutės daro. >> Bet kuriuo atveju, turbūt visuotinės 1.9 cdti dažnų regeneracijų >> problemos neišsprendžia? >> >> On 2015.11.04 16:14, Dainiushas wrote: >>> analogiškam karuty buvo rastos nupuvę šlangutės 17, 18. čia išmetimo >>> slėgio davikliai. Toliau manau nereikia pasakot? >>> >>> On 11/4/2015 4:07 PM, kaiser wrote: >>>> Kyla. Bet matant kad ten šioks toks slėgis susidaro, kai užsikiša DPF, >>>> tai nenustebčiau kad nuo to paties slėgio ir išsisandarina. Kaip jau >>>> minėjau, ne man vienam tai pasireiškė. Reiškia kažkur silpna vieta yra. >>>> Na, bet čia tik mano nekvalifikuotas spėjimas ;) >>>> >>>> On 2015.11.04 15:39, Dainiushas wrote: >>>>> o nekyla minčių, kad tvarkingo automobilio išmetimo sistema turi būt >>>>> sandari? >>>>> >>>>> >