tai ledine nu, dpf pasalintas, kas leis busimam pirkejui ateity isvengt problemu su uzsikishusiu dpf, kasdieninem regeneracijom, netrauka ir visa kita. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1cj05$4bc$1@trimpas.omnitel.net... > tai cia tau menulio fazes stoga rauna. as tada nerasiau nieko apie > ekologija. as rasiau apie pirkeju apgaudinejima, kai pristatai ledine > masina, isvardini privalumus, o kad puse daliu isoperuota 'pamirsti'. > apie ekologija as visada ta pati rasiau, ir nusipirkes sekancia masina, > pirmoj vietoj ka padarysiu, tai isimsiu DPF. bet parduodamas zmoniu > neapgaudinesiu. > > On 11/04/2015 11:21 AM, spakainas wrote: >> Na tai žiūrėk kodekai - aš suprantu, ten mėnulio fazės, fsiotakoje. Bet >> kai aš lygiai tą patį tau rašiau prieš kokius gerus metus, kai tu >> britvom triedei apie mano avensį su išpjautu dpf - tada kitoj barikadų >> pusėj stovėjai ir buvai pagatavas man veidrodėlius nuspirt. Vėl nuomonę >> pakeitei? :D >> >> 2015.11.04 11:20, CodeC rašė: >>> o kai regeneracija pradeda daryt kas antra diena tai irgi ekologija >>> gaunasi? velina degima, kaitina visa ismetima... ir nichuja nieko >>> nepadaro. todel kartoja daznai. isemus net neuzsikisusi DPF apynaujai >>> masinai, kuro sanaudos sumazeja 1-1.5 l. tas papildomas litras degdamas >>> tai dumija jei ka. tai kur cia ta ekologija? biznis cia. >>> >>> On 11/04/2015 10:59 AM, Dainiushas wrote: >>>> nu ne. tas kas kaupiasi DPF'e taip paprastai išmetimo sistemos >>>> nepalieka :) >>>> >>>> On 11/4/2015 10:05 AM, razumas wrote: >>>>> o ir siaip prie ko tas dpf ir euro klase ir ekologija? >>>>> >>>>> mano dulkiu siurblys kai buvo naujas - atitiko euro 6 klase. bet kai >>>>> zmona >>>>> prasiurbe po remonto namus, tai jis nukrito iki euro 1 klases. >>>>> bet as gi auksarankis - ispurciau dulkiu siublio kasete, ir jis vel >>>>> euro 6 >>>>> klases. >>>>> >>>>> IMHO tas pats ir su DPF. Jei jo nera - bezdalu parodymai dar geresni, >>>>> nes >>>>> besikaupiancios ir regeneracijos laukiancios ismatos nesikaupia >>>>> ismetimo >>>>> sistemoje. >>>>> >>>> >>> >