Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota tam dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą). Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra nelygu ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini sąnaudas, išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t. Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net rašė, kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas senai buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai. 2015.11.04 16:05, CodeC rašė: > niekur nedingsta. jie ten kaupiasi. todel DPF ir yra bug by design. > jo ten nereik, be jo nuodu daugiau i aplinka nepatenka. atvirksciai. su > DPF kuro sanaudos didesnes - nuodu daugiau. tik nesimato. o tikintiems - > dangus. > as nesakiau, kad tvarkinguose niekada nevyksta. sakiau, kad jeigu > vyskta, tai tik rodo, kad filtras yra jau uzsikises. kad taip nutinka > labai greit, deja tik patvirtina fakta, kad tai irankis verslui daryt, o > ne ekologijai kurti. regeneracija turi labai trumpa ir ribota poveiki. > filtras vistiek uzsikises ir trugdo normalu variklio darba. > be filtro kuro sanaudos yra zymiai mazesnes. tai faktas. tai dar karta > klausiu - kur ta ekologija? > > On 11/04/2015 03:59 PM, Aladdin wrote: >> Kodekai, taip ir neatsakei į Dainiusho klausimą, kur dingsta tie >> dalykai, ka filtruoja DPF?:) Nes kiek supratau tvarkinguose auto filtro >> regeneracija nevyksta NIEKADA:) Nesidalino su tavim šia info tavo profai? >> >> On 2015.11.04 15:55, CodeC wrote: >> >>> tu tiesiog siaip tiki ar zinai kuom ir kodel benzas maziau nuodingas >>> uz dyzeli? beje, ka ir kodel >>> filtruoja DPF zinai? >