Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 21:12:18
>
> nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai.
> bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek
> elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda
> elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu

tai nu žinoma, o bahuriukai garaže viską pamatuoja ir padaro taip kaip 
reikia :)

> mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo
> softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu
> sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir

juos deliberantuose irgi paliekat tolerancijų? Gal galima kaip nors 
dadėt megabitų?

> sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to,
> nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura.

o dar geriau abonentą išsipirkt. keiti tepalą, pamatuoja kartu ten 
viską. nu.


> sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra
> nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika
> reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba

tai dar duslę reikia nuimt. ir turbą - ji irgi išmetimui trukdo

> neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio
> korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera.
> jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai
> veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys.

o tu bent supranti, kad ekologija  visa ta - ne dėl baltų meškų, o dėl 
žmonių miestuose?