> > nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai. > bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek > elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda > elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu tai nu žinoma, o bahuriukai garaže viską pamatuoja ir padaro taip kaip reikia :) > mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo > softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu > sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir juos deliberantuose irgi paliekat tolerancijų? Gal galima kaip nors dadėt megabitų? > sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to, > nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura. o dar geriau abonentą išsipirkt. keiti tepalą, pamatuoja kartu ten viską. nu. > sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra > nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika > reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba tai dar duslę reikia nuimt. ir turbą - ji irgi išmetimui trukdo > neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio > korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera. > jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai > veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys. o tu bent supranti, kad ekologija visa ta - ne dėl baltų meškų, o dėl žmonių miestuose?