jei idomu, tas konkretus pvz yra 2.4 jtdm variklis su stockiniais 200ag ir 10l/100km. kas per kur tave pisa man neidomu. On 11/04/2015 05:00 PM, Ignas wrote: > > ble koks tu konkretus... pisi prota, kad dpf'as ryja ~30% kuro sanaudu > eilinio lietuvisko 1.9 ar 2.0 dyzeliuko? ar tas konkretus pavyzdys 6 > litru 66kW varikliu? as tau konkretu pvz: juntamai nei trauka, nei > sanaudos nepasikeite (litra simtui ar +20 arkliu tikrai pajausciau). > > On 2015-11-04 16:49, CodeC wrote: >> as tau konkreciai daviau pvz. masina 45kkm nuvaziavus. po visu operaciju >> -2l/100km. tai cia ble kas? lavonas jau skaitosi? iki kiek nauja >> skaitosi? iki 600km? >> ir taip, del skaiciu as tikras. tu matau ne, nes nepatogu jais 'tiket'. >> taip, gerai uzmynus tapke siek tiek dumelis matosi. nefiltruoja dulkiu >> is nuodu niekas. 'normaliai' vaziuojant nesimato. traukia geriau >> nepalyginamai, kuro ryja maziau. tai cia pize ekologija ir reik atgal >> DPF idet? bus daugiau ekologijos nes nesimatys nuodu? >> >> On 11/04/2015 04:44 PM, Dainiushas wrote: >>> o tu žinai kada/nuo ko tas NOx susidaro? Ir tikras dėl tų dviejų litrų? >>> PRasme, paimi naują automobilį, išmeti DPF ir pyst stebuklas? >>> >>> On 11/4/2015 4:42 PM, CodeC wrote: >>>> tai jeigu su DPF sudega 1-2l daugiau kuro per 100km, tai kur tas >>>> papildomas NOX dingsta??? ar tu tuo 'netiki'? >>>> >>>> On 11/04/2015 04:40 PM, Dainiushas wrote: >>>>> DPF'as padaugina NOx? >>>>> >>>>> On 11/4/2015 4:40 PM, CodeC wrote: >>>>>> buuuu. NOX pailgina bybi. >>>>>> >>>>>> On 11/04/2015 04:37 PM, Tomas wrote: >>>>>>> 2015-11-04 16:36, CodeC rašė: >>>>>>>> On 11/04/2015 04:31 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> kietąsias daleles. >>>>>>>> >>>>>>>> kurios baisiai nuodingos? >>>>>>> >>>>>>> Kietosios dalelės sukelia vėžį. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >