kainuoja. +-200euru. mano pasakojamu atveju po operacijos ir chip tiuningo gavosi apie +70ag ir -2 l/100km ir jokiu regeneraciju. auto 8 metai ir 45kkm tikra rida. tai kur ten ta ekologija su DPF? On 11/04/2015 01:54 PM, kaiser wrote: > Išpjovimas ir išprogramavimas irgi pinigėlio šiaip kainuoja. Tai kažin > kaip ten su grašių sutaupymu. O pjauna dažnai todėl kad regeneracijos > pradeda užpypint, kai auto pagrinde vien mieste kursuoja. Na taip kas > 200km grubiai. Važiuoji sau į darbą, sustoji prie šviesoforo ir pasipila > iš priekinės arkos balti dūmai. Visi žiūri akis išvertę. Pirmą kartą > pagalvojau kad automobilis užsidegė. Nuvažiuoji į darbą, regeneracija > dar nepasibaigusi. Sėdėt mašinoj ir laukti kada regeneracija pasibaigs > arba važiuot pasivažinėt nėra kada, nes į darbą tai reikia. Ir taip 2-3 > kartus. Mašina nebetraukia, prasideda šnypštimai visokie po kapotu ir > žiū kad tepalo daugėt pradėjo. Pasirodo jis dyzeliu skiedžiasi nuo > neužbaigtų regeneracijų. Ir čia auto, kuris 150000km net nebuvo pasiekęs > tuo metu (tikrai, tikrai). Nusispjoviau, nuvažiavau ir paprašiau gero > dėdės kad išoperuotų bei išprogramuotų, nors iš pradžių irgi sakiau kad > lai būna. > Aišku, galite pasakoti kad štai koks čia triperis pas tave ir t.t. Kad > reikėjo benziną pirkti etc. Bet man dzin, nes vienu rūpesčiu nemažu > sumažėjo. O ir kamuoliai juodi pas mane ant tapkės užmynus nesiverčia iš > duslintuvo. > Peace. > > On 2015.11.04 10:31, Herkus wrote: >> Issipjauna, kitiem parekomenduoja, rankom ploja, bet po to patys >> is paskos vaziuodami dusta, ziu kas kokia astma isitaiso. Bile, >> kad biski grasiu sutaupiau, px visa kita. >> >>