ble koks tu konkretus... pisi prota, kad dpf'as ryja ~30% kuro sanaudu eilinio lietuvisko 1.9 ar 2.0 dyzeliuko? ar tas konkretus pavyzdys 6 litru 66kW varikliu? as tau konkretu pvz: juntamai nei trauka, nei sanaudos nepasikeite (litra simtui ar +20 arkliu tikrai pajausciau). On 2015-11-04 16:49, CodeC wrote: > as tau konkreciai daviau pvz. masina 45kkm nuvaziavus. po visu operaciju > -2l/100km. tai cia ble kas? lavonas jau skaitosi? iki kiek nauja > skaitosi? iki 600km? > ir taip, del skaiciu as tikras. tu matau ne, nes nepatogu jais 'tiket'. > taip, gerai uzmynus tapke siek tiek dumelis matosi. nefiltruoja dulkiu > is nuodu niekas. 'normaliai' vaziuojant nesimato. traukia geriau > nepalyginamai, kuro ryja maziau. tai cia pize ekologija ir reik atgal > DPF idet? bus daugiau ekologijos nes nesimatys nuodu? > > On 11/04/2015 04:44 PM, Dainiushas wrote: >> o tu žinai kada/nuo ko tas NOx susidaro? Ir tikras dėl tų dviejų litrų? >> PRasme, paimi naują automobilį, išmeti DPF ir pyst stebuklas? >> >> On 11/4/2015 4:42 PM, CodeC wrote: >>> tai jeigu su DPF sudega 1-2l daugiau kuro per 100km, tai kur tas >>> papildomas NOX dingsta??? ar tu tuo 'netiki'? >>> >>> On 11/04/2015 04:40 PM, Dainiushas wrote: >>>> DPF'as padaugina NOx? >>>> >>>> On 11/4/2015 4:40 PM, CodeC wrote: >>>>> buuuu. NOX pailgina bybi. >>>>> >>>>> On 11/04/2015 04:37 PM, Tomas wrote: >>>>>> 2015-11-04 16:36, CodeC rašė: >>>>>>> On 11/04/2015 04:31 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>>> kietąsias daleles. >>>>>>> >>>>>>> kurios baisiai nuodingos? >>>>>> >>>>>> Kietosios dalelės sukelia vėžį. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >