Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-11-03 16:56:39
bet kokiu atveju naujas įstatymas galios nuo tos dienos registruotiems 
tik. Galit pjaut ramiai :)

markatas formulated on Tuesday :
> Bent jau Vokietijoje tai Padugne galetu pakomentuoti kaip einama. Vienas 
> klientas Sveicarijoje ejo, tai sake is pradziu su kompu prisijunge ir 
> atspausdino emsion test duomenis per OBD ka isduoda, o po to dar apziurejo ar 
> nera siuliu jokiu papildomu ismetime, nes tipo emigrantai nesaziningi ir 
> ispjaustineja filtrus. Bet fiziskai nematavo, o pas mus zada matuoti 
> izmetima. Prie progos uzklausiu vienos is TA stociu vadova prie kavos 
> puoduko, ka naujo per mokymus kalbejo, kuriuose neseniai jis buvo
>
> markatas
>
> "ev" <evlds@bbd.bb> wrote in message news:n1aaml$83o$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tokiu atveju tikrai puse LT verktu smarkiai.
>> o tai siuo metu kazkur ES jau yra tokie griezti tikrinimai?
>> pasikartosiu su klausimu, DE su isoperuotu DPF praeina TUV ar ne?
>>
>> On 11/03/2015 02:32 PM, markatas wrote:
>>> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui 
>>> kietu
>>> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai
>>> klausimu ar yra DPF ar nera nekils.
>>> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki Euro 4
>>> normatyvu ir tiek
>>