bet kokiu atveju naujas įstatymas galios nuo tos dienos registruotiems tik. Galit pjaut ramiai :) markatas formulated on Tuesday : > Bent jau Vokietijoje tai Padugne galetu pakomentuoti kaip einama. Vienas > klientas Sveicarijoje ejo, tai sake is pradziu su kompu prisijunge ir > atspausdino emsion test duomenis per OBD ka isduoda, o po to dar apziurejo ar > nera siuliu jokiu papildomu ismetime, nes tipo emigrantai nesaziningi ir > ispjaustineja filtrus. Bet fiziskai nematavo, o pas mus zada matuoti > izmetima. Prie progos uzklausiu vienos is TA stociu vadova prie kavos > puoduko, ka naujo per mokymus kalbejo, kuriuose neseniai jis buvo > > markatas > > "ev" <evlds@bbd.bb> wrote in message news:n1aaml$83o$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tokiu atveju tikrai puse LT verktu smarkiai. >> o tai siuo metu kazkur ES jau yra tokie griezti tikrinimai? >> pasikartosiu su klausimu, DE su isoperuotu DPF praeina TUV ar ne? >> >> On 11/03/2015 02:32 PM, markatas wrote: >>> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui >>> kietu >>> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai >>> klausimu ar yra DPF ar nera nekils. >>> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki Euro 4 >>> normatyvu ir tiek >>